פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
פירוט ממכתב ששלחתי לחברת פלאפון
שלום רב
אני רכשתי שלושה מכשירים מכם . האחד אייפון 4S ושתיים גלקסי S3
לאחד ממכשירי הגלקסי היתה תקלת מסך . הכנסתי אותו למעבדת שירות בר"ג ומכאן התחילה שרשרת של בעיות , המכשיר חזר עם אותה בעיית מסך שלא תוקנה אך גם עם בעיית רמקול ( הרמקול לא עבד לא שמעו אתי ואני לא שמעתי) המכשיר נכנס שוב למעבדה ואז המסך תוקן אבל הרמקול לא ואז שוב נכנס למעבדה ושוב לא תיקנו את הרמקול ואז החליטו הביא לי מכשיר ממוחזר . הרמקול במכשיר הזה עושה רעשים בקו פשוט רעשים של "ליכלוך " על הקו .
יש לציין שכל הזמן הזה הייתי בקשר רציף עם אותה אשת מכירות שמכרה לי את המכשרים וחיבר אותי לחברת פלאפון .
היא זו שהבטיחה לי בכל פעם שאם פעם הבאה לא יתוקן היא תחליף לי למכשיר חדש ! . אך זה לא נעשה לטענתה התכוונה לממחוזר . ואז אמרתי לה שגם הממוחזר עושה בעיות ברמקול והיא אמרה שהיא תבדוק לי לגבי חדש מהקופסא והיא תהיה איתי בקשר . אני מתקשרת אליה מסמסת משאירה הודעות והיא לא חוזרת אליי .
לא ברור לי למה ככה השירות מתנהל למה ככה לעשות צחוק מלקוח , הייתי אמורה לרכוש עוד מכשירים לחברה ובסוף בחרתי לרכוש מהוט מובייל כי השירות שלכם איכזב אותי מאד וגרם לי לחשוב שאתם יודעים אולי רק מכור ולא מעבר לזה .

אני פונה אליכם בפעם האחרונה לדרישה להחליף לי את המכשיר לחדש!!! התקלה היא שלכם והתחילה אצלכם . אני עובדת עם המכשיר ללא הפסקה מכאן אני מנהלת כמעט את כל המשרד שלי ולא יכולה בלעדיו .

( יש לציין כי מכשיר הגלקסי השני של החברה תקין לחלוטין והרמקול אצלו לא עושה בעיות כלל )

אשמח לתשובה מהירה
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לחדש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה