פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה/הונאה< נושא התלונה:
נגר ירון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי למרכז השירות של חב' פלאפון בפ"ת כדי להחליף כרטיס מודם במכשיר ה"נטסטיק" שרכשתי מהם,כשאני במסגרת תקופת התחייבות ל- 18 חודשים.לטענתם(!) הם החליפו לי,אך באופן מאד בעייתי.כרטיס אלקטרוני חדש נמכר באריזת ואקום.כמו בכל מקום,גם בחברת פלאפון בעסקת מכירה(כמו שהם טוענים)הציוד נמסר ללקוח באריזתו תמורת תשלום במקום וקבלה.הפעם,לאחר שנלקח ממני הכרטיס הישן,לא רק שלא הראו לי שזה כרטיס חדש,ואף לא גבו ממני כ-50 ש"ח עבור שירות-במקום קבלה חייבו אותי דרך החשבונית השוטפת בסכום של כ-720 ש"ח בהוראת קבע של 36 תשלומים,לאחר שכבר שילמתי את מלוא הסכום עבור הכרטיס וגם עבור תקופת ההתחייבות(חב' האשראי בדקה את העניין וחסמה את ה"עסקה"הזו). כיוון שהם ידעו שאני לא אסכים לעסקת מכירה שכזו,הם אפילו לא שאלו אם אני מסכים.פשוט הכניסו נתונים למחשב וזהו.כיוון שבמשך זמן רב לא שמתי לב לחשבונית-מבחינתם אני אישרתי את העסקה(אם הייתי מגיב על זה הרבה יותר מהר,מה האלטרנטיבה-לפרוש ולשלם קנס?)אני הגשתי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בפ"ת.מועד הדיון עדיין לא ידוע לי.כיוון שקשה לי להבהיר את דבריי בכמה שורות אלה ובכדי שלא יובנו בצורה לא נכונה,אשמח מאד אם אוכל לשלוח אליכם בפקס' את תלונתי המלאה(וכמובן גם לבדוק את המקרה רק על פי הפרטים המלאים) ולקבל את חוות דעתכם ואף את עזרתכם(אם זה כרוך בתשלום אני מוותר),ולקבל סיוע בפרטים שאולי חסרים בתלונה זו.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה