פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם מכירה ומתן שירותים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי להסכם התקשרות עם חברת פלאפון דרך מקום העבודה של הורי. בהסכם הוצעו מספר חבילות ברמות מחיר שונות בהתאם לאופי השימוש כשכחלק מהחבילה ניתן החזר בגין רכישת מכשיר במידה ועוברים את סך הדקות הנדרש. בחבילה אליה הצטרפתי גובה הזיכוי עומד על 115 ש"ח לחודש עבור מכשיר אייפון 4, וכאשר בדקתי דרך אשת הקשר של מקום העבודה מול פלאפון היא אמרה שסכום זהה יינתן לי גם אם ארכוש את האייפון 4 אס שזה עתה יצא לשוק וטרם עודכן בטופס. בטרם ההצטרפות ביררתי מול אשת הקשר כי ניתן לרכוש מכשיר בחנות פרטית ולהיות זכאי להחזר כפי שמופיע בהסכם ונאמר לי שאכן אהיה זכאי להחזר בהתאם להחזר הניתן במסגרת החבילה ובתנאי שאעמוד ברף הדקות המינימלי לפי החבילה שאבחר (במקרה שלי מדובר ב-400 דקות בחודש). לאחר רכישת המכשיר הצטרפתי להסכם, בידיעה כי אני אהיה זכאי להחזר עבורו בהתאם לחבילה. לאחר מספר חודשים בבדיקה של דפי החשבון גיליתי כי אינני מזוכה עבור המכשיר. לאחר פניה למוקד שירות פלאפון נמסר לי כי אינני זכאי להחזר מכיוון שאינני נמצא בתכנית המדוברת אלא בחבילת סטודנטים (כפי שהייתי לפני ההצטרפות) וכי לתכנית זו פלאפון עשו עבורי התאמות (במערכת פלאפון שינו הגדרות על מנת להתאים אותה להסכם) ולכן אינני זכאי להחזר. במקביל התברר כי ישנה בעיה עם חשבונית הרכישה שהועברה אליהם (לקח כמעט חצי שנה של טלפונים עם מוקד השירות על מנת לעלות על בעיה זו ועשרות הבטחות שיחזרו אלי ויטפלו בזה) וזאת הסיבה לבעיות בהחזר שנוצרו. עד לאותה נקודה בכל פעם שביררתי את מצב הזיכוי נמסר לי כי ישנה בעיה עם הרכישה והיא איננה מאושרת ולא נמסר לי מדוע לאחר כחצי שנה הצלחתי לעלות על הטעות והיא טופלה במהירות ונשלחה לחברת פלאפון חשבונית רכישה מעודכנת ונכונה. לאחר מכן כל ניסיון לברר מדוע עדיין אינני זכאי להחזר נתקל בהתנגדות מחברת פלאפון בטענה כי אינני יכול לקבל מידע או לבצע פעולה בחשבון אלא רק דרך איש הקשר. כבר בתחילת התהליך כשהתגלתה הבעיה עדכנתי את אשת הקשר על הבעיה בתחילת הסיפור (חצי שנה קודם לכן) והיא ניסתה לפנות לא פעם לחברת פלאפון אך הם התמהמהו עם התשובות או החזירו תשובות שליליות בנוגע לזיכוי (מצורף נספח ובו ההתכתבויות מול אשת הקשר וחברת פלאפון). כתוצאה מכך חשבוני חויב בכל חודש בסכום גבוה מהסכום עליו אני אמור להיות מחויב (במקום כ-70 ש"ח חוייבתי במשך יותר משנה על סכומים של כ-160 ש"ח). לאחר פניות חוזרות ונשנות, אושר לי השבוע סוף סוף זיכוי בסך 60 ש"ח עבור המכשיר כולל החזר חיובים קודמים אך לפי ההסכם גובה הזיכוי צריך להיות 115 ש"ח לחודש. לאחר פניה נוספת לפלאפון הם סירבו לאשר את גובה הזיכוי כפי שמופיע בחוזה או אפילו להעניק לי החזר בהתאם לחוק ניתוק זיקה שבו במידה ונרכש מכשיר בסכום של מעל 2500 ש"ח- גובה ההחזר החודשי יעמוד על 80 ש"ח בחודש.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא כולל החזר חיובי מע"מ שנגבו שלא כדין פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה