פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שמירה על חסיון לקוח וגזל לאור היום. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש ימים נתבקשתי לעדכן אמצעי תשלום חדש על ידי חברת פלאפון, עוד באותו היוןם הסברתי לנציגי החברה כי קיים לי אישור מהבנק לעדכון הוראת הקבע אך הם לא מצאו את האישור סרוק במערכותיהם. אף נציג שלהם לא לקח אחריות על הטיפול בפניה ובכל יום הייתי צריך להתקשר, להמתין חצי שעה ולדבר עם נציג שירות חדש והלסביר לו שוב את כל הנושא, טורטרתי מספר פעמים הלוך ושוב לבנק וכן פיקססתי לא פעם ולא פעמיים את אישור הו"ק. חשוב לציין כי על טופס הוראת הקבע לא מצויין כי נגבית עמלה בגין עדכון ההרשאה.
היום, סוף כל סוף הפקס הגיע למערכות החברה ונסרק בתיק הלקוח שלי, התקשרה אליי נציגה על מנת לעדכן אותי בנושא, לא הייתי ליד הסלולרי ולכן חברה שלי ענתה, היא הזדהתה כחברה שלי אך לא נתנה שום פרט זיהוי שלי וכן גם הנציג לא ביקשה, יתרה מכך הנציגה נתנה לחברה שלי את מספר חשבון הבנק שלי ושאלה האם בחשבון הזה מדובר, למרות ששוב אני מציין לא בוצע זיהוי מחמיר לא שלי ולא של חברתי. בעת שהנציגה רצתה לעדכן את אמצעי התשלום היא עדכנה את חברתי שזה כרוך בעמלת עדכון הוראת קבע על סך 36 ש"ח, חברתי הסבירה לנציגה כי לאחר שטורטרתי חודש ימים אני לא צריך לשלם את העמלה וסירבה בתוקף לכך שיגבו את עמלת עדכון הו"ק ולכן ביקשה לדבר עם מנל מעל אותה הנציגה, הנציגה לא הסכימה להעבירה למנהל למרות שזוהי זכותי ורק לאחר שהובהר לה שזוהי זכותי היא אמרה כי הפניה תועבר למנהל אך "התשובה לא תשתנה", למה?! כי היא מסרה תשובה כלשהי והמנהל שלה חלילה לא "ישבור" לה את המילה? חברתי הבהירה לה שלא תעדכן את הוראת הקבע עד שלא יבוטל החיוב על ה36 ש"ח.
ובכל זאת לאחר שמנהל מחברת פלפאון פנה אליי עפ"י בקשתה של חברתי הסתבר לי שהו"ק עודכנה (בלי אישורי וזיהוי שלי) וכן שהחיוב עתיד לרדת בעוד מספר ימים, למרות שהנציגה נתבקשה ע"י חברתי מפורשות לא לעדכן כל עוד זה גורר חיוב!
כעת לאחר שהמנהל האחראי שמע את השיחה והבין שנעשתה טעות הוא עדיין לא מוכן לקחת אחריות. מבחינתם מדובר ב36 ש"ח, מבחינתי מדובר בעיקרון, בטרטור שעברתי, באי שמירה על חסיון הלקוח שלי. ובכל זאת לא מוכנים לזכות אותי וכן להודות בכך שנעשתה טעות, למה? כי הנציגה אמרה שהתשובה לא תשתנה? אז גם אם אני צודק התשובה לא תשתנה? אם זה שקורא לעצמו מנהל מבין שנעשתה טעות ובכל זאת לא לוקח אחריות הוא לא מנהל בעיניי! פשוט בושה!
בזבוז זמן, נזק כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה