|
|
|
|
|
|
טעות בביטול וחידוש השירות העלה את מחיר השימוש ב-100% לא פחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 17/7/2013 בטעות בוטל השירות לטלפון הנייד במכונית שלי שעליו שילמתי כל חודש 4.90 ש"ח. כאשר נכנסתי לאוטו התברר שאין לי קו, תוך דקות ספורות צלצלתי ל*166 והחזירו לי את הקו, הבוקר קבלתי הודעה כתובה כי מחיר השירות מעתה הוא: 8.90 ש"ח לחודש. צלצלתי מיד ל-*166 והעמדתי אותם על חומרת המעשה הפקידה אמרה שהיא לא יכולה לעשות מאומה.
ולכן פנייתי זאת. לא קרה מאומה בדקות הספורות עקב אי הבנה ואבקש לחייב אותי בתשלום של 4.90 כפי שהיה קודם.
כמו כן בשיחתי עם הפקידות הם לא אמרו לי כלל כי המחיר יקפוץ במאה אחוז.
אבקש לתקן את המעוות.
בתודה
ד"ר שרעבי
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת המצב לקדמותו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|