פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה מוחלטת במעבר חברה!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
המעבר שלי ושל אחים שלי לחברת פלאפון כבר הספיק לצבור כל כך הרבה תלונות בדרך, אנסה להיות תמציתית:
1. פנה אלינו נציג שירות מפלאפון בניסיון לשכנע אותנו לעבור, ואמר שאם נעביר שלושה מספרים נקבל מסלול הכל כלול ב50 לחודש לתמיד. אחים שלי רצו יותר ג'יגה גלישה, אז הוא אמר שני מספרים ב-60 ואחד ב-50, שוב, לתמיד.
2. מסתבר שה-60 הפך ל70, ושהתמיד הפך להיות 6 חודשים בלבד!!!
3. בנוסף, מרגע חתימת החוזה עד הניוד בפועל עבר כשבוע. קיבלנו חשבונית, על "מספרים זמניים", שלא השתמשנו ולא ביקשנו אותם מעולם!! שילמנו על שלושה טלפונים, במשך שבוע, על שירות שכלל לא קיבלנו!! דיברנו עם החברה, והם לא מוכנים לתת לנו זיכוי!!
4. לאחר המעבר לחברה, הטלפון שלי, Nokia X3, הפסיק לקבל ולשלוח הודעות MMS. שירות שאני משתמשת בו הרבה. לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות אמרו לי שזה נושא שניתן לטפל בו רק בשירות לקוחות האינטרנטי בצ'אט עם נציג (דבר דפוק כשלעצמו, משום שיש אנשים, כמוני, שאין להם גישה לאינטרנט במהלך היום, אבל שיהיה..). בסופו של דבר דיברתי עם נציג בצ'אט, והוא אמר לי שבגלל מעבר החברה לפעמים קורה שההגדרות של פלאפון לא מתאימות למכשיר ומונעות את שירותי הMMS, ושאין מה לעשות. כששאלתי אותו מדוע לא הזהירו אותי לגבי זה לפני המעבר, הוא אמר שזה דבר שלא ניתן לדעת בוודאות לפני ושזה תלוי מכשיר. עדיין, ניסיתי להסביר לו את משמעות המילה אזהרה, אך ללא הועיל.

אני לא מצליחה להבין, למה בעידן שהמעבר בין החברות כל כך פשוט, החברות מתייחסות בצורה כל כך גרועה ללקוחות שלה, ובכלל לא מנסות להשאיר אותם אצלם..
אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין. כי אני לא מצליחה לקבל את השירות והפיצוי הראוי.
תודה, בת חן
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה