פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירות תיקונים שבוטל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בסביבות סוף חודש ינואר, קיבלתי טלפון מנציג מטעם חברת "פלאפון" אשר ציין כי מגיע לי לקבל בחינם שירות תיקונים עבור מכשיר הבלקבארי שהיה ברשותי, למשך 3 חודשים. ביום האחרון לשירות, חייגתי לשירות לקוחות של חברת פלאפון לצורך ביטול השירות בכדי שלא יימשך ואחויב עבורו.
חוק מרפי הפתיע, ושבוע לאחר ביטול השירות החלו בעיות במכשיר הבלקבארי ולכן פניתי למרכז השירות של החברה אשר נמצא בחדרה בכדי לבדוק אופציה לתיקון ועלויות שכרוכות בכך- הנציגה הנחמדה הסבירה שמכיוון שכבר אין ברשותי שירות תיקונים, אצטרך להיכנס אליו שוב ולהתחייב לתקופה של 6 חודשים. תוך כדי פירוט העלויות שכרוכות בתיקון ובהתחייבות לשירות, הגענו למסקנה (אני, הנציגה, ואבא שלי, שעל שמו רשום המנוי) כי הדבר אינו משתלם ועדיף כבר לרכוש מכשיר חדש. לפיכך, וויתרנו על העניין ורכשו מכשיר מסוג גלאקסי 3 מחברה אחרת, אך חזרנו לפלאפון לצורך החלפה לכרטיס סים קטן התואם את המכשיר החדש. מיותר לציין שמאז ועד היום מכשיר הבלאקברי נותר בצד ללא שימוש או הפעלה.
לפני כשבוע, כאשר הסתכלתי בחיובים שבחשבונית עבור המנוי שלי, נדהמתי לגלות כי מאז (מדובר בסוף חודש אפריל בו ביקשתי לבטל את השירות) ועד היום, החברה חייבה את החשבון של אבא שלי אשר משלם עליו, ב-42 ש"ח עבור שירות תיקונים שמעולם לא ביקשתי ואף ביקשתי לבטל ביום בו הסתיימה ההטבה. התקשרתי לשירות לקוחות, ענתה לי בחורה בשם אנסטסיה אשר לאחר ששמעה את הסיפור, אמרה שהיא תבדוק את העניין ובמידת הצורך תאזין לשיחות-ותחזור אלי בהקדם. השיחה היתה ביום שלישי. הגיע הסוף שבוע, יום שישי- וטרם קיבלתי תשובה חזרה, לכן התקשרתי למוקד ושוחחתי הפעם עם נציג בשם שי-לו נאלצתי לספר את הכל מההתחלה.. שי אמר שאין יותר מידי מה לעשות ושלא רואה שיש שיחה בה ביקשנו לבטל את השירות ולכן נאלץ לשלם זאת. לאחר התעקשות מצידי לדבר עם גורם בכיר, שי העביר אותה לבחורה בשם ליאת אליאב אשר הציגה עצמה כמנהלת שירות לקוחות במוקד ירושלים- ליאת אמרה שהיא לא מוצאת את השיחה הזו ואמרה "יכול להיות שהיא לא הוקלטה. לא כל השיחות כאן מוקלטות ולפיכך לא בטוח כי נאתר אותה". הסברתי לה שזה לא צריך להיות על חשבוני כלקוחה, כי אין שום סיבה שבעולם שאחויב בגין שירות שביקשתי לבטל- גם טלפונית, וגם במרכז השירות שבחדרה, בו הייתי לצורך בירור עלויות תיקון מחוץ לשירות תיקונים ואחרי שראיתי כי הדבר לא משתלם וגם לא להיכנס לשירות זה ולהתחייב לו, וויתרתי ורכשתי מכשיר אחר- אין סיבה שבעולם שייחייבו אותי על כך. ליאת אמרה תבדוק את העניין ותנסה לאתר את השיחה שלי מאותו היום דרך מחלקת מערכות מידע שבחברה. אתמול בבוקר, ביום שני, קיבלתי הודעה קולית מליאת אשרה אמרה שהשיחה לא אותרה ולכן לא אוכל לקבל זיכוי בגין החיוב שנעשה כי "אין הוכחה".
אני לא מבינה למה העובדה שהחברה לא מקליטה את השיחות/לא מתעדת הכל גם כאשר מגיעים למרכז השירות פיזית, וגם כאשר משוחחים עם הנציגים טלפונית, למה זה צריך לבוא על חשבון הלקוחות?!
מעבר לכך, היו מספר ניסיונות קודמים ליצירת קשר עם החברה מצד המספר טלפון של אבא שלי, ועקב זמן המתנה ארוך החלטנו להקיש את הספרה שצריך בכדי שיחזרו אלינו תוך 3 שעות כמובטח, במקום להמשיך לחכות עד שיגיע מספרנו בתור-72 (!!). מיותר לציין כי לא קיבלנו את השיחה שהובטחה ולכן התקשרתי מיוזמתי פעם נוספת והמתנתי זמן רב עד למענה מצד הנציגים....
חברה שמכבדת את עצמה צריכה לתעד הכל, ועצם זה שלא עשו זאת- לא אמור לבוא על חשבון על הלקוחות שלה. ביקשתי לבטל שירות מסויים, הובטח כי בוטל ועדיין המשיכו לחייב אותי בגינו!
מיותר לציין כי בחברות מתחרות נהגו להשכיל כאשר שמו מכשירי הקלטה גם במרכזי השירות הפרונטליים..אך חברת פלאפון, כרגיל, עדיין מאחוריהן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין החודשים אשר חויבנו עליהם+פיצוי על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה