פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול על שירות נטסטיק ובקשת ניתוק שלא נענית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2011 אבא שלי רכש נט סטיק של חברת פלאפון; הכל היה בסדר למעט נפח הגלישה שלא הספיק לו ולכן הגדיל אותו.
כך היו עוד שני שדרוגים של החבילה. באחד מהשדרוגים, ומבלי שיידעו אותו בכלל, הוסיפו לו מספר נוסף לנט סטיק (על אותו הנטסטיק בדיוק) והוא שילם במקביל על שניהם.
זאת אומרת שבחיוב החודשי שלו היה לו חיוב כפול על הנט סטיק. סך הכל שלושה מספרים לשלם עליהם כאשר יש לו רק סלולר אחד ורק נט סטיק אחד! החיובים המוגזמים נמשכים כבר מעל לשנתיים והצטברו כבר לאלפי שקלים שלא היו צריכים בכלל להילקח ממנו! לא הודיעו לו על מספר נוסף בכלל גם לא במעמד החתימה על ההסכם, וממתי בכלל צריך להוסיף מספר נוסף בשביל להגדיל נפח?
כדי להוסיף חטא על פשע ביולי 2012 (לפני שנה) כשהוא הבחין בחשבונות השגויים אבי ביקש להתנתק משירות הנט סטיק של פלאפון,"ניתקו" אותו מהשירות ואמרו לו שהוא יצטרך לשלם את היתרה על המכשיר עצמו, כעשרה שקלים בחודש.
אבי הסכים ושום דבר לא השתנה, ממשיכים לחייב אותו על השירות שהוא ביקש להתנתק ממנו כבר לפני שנה! שירות שהוא לא משתמש בו בכלל וממשיך לשלם עליו, ולא רק משלם עליו אלא משלם פעמיים על אותו השירות.

התקשרתי פעמיים ונפלתי על אוזניים ערלות, אולי פה אוכל לקבל עזרה. מדובר פה בגניבה ובחיובים מנופחים באלפי שקלים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה