פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא יודעים לקחת אחריות על טעויות נושא התלונה:
שמש מוטי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר חודשים (יולי 2005) ביקשתי להחליף אמצעי תשלום. התקשרתי ועידכנתי את אמצעי התשלום החדש. כעבור כ-3 חודשים ניתקו לי את המכשיר על חוב של החודש בו ביצעתי עידכון אמצעי תשלום. במשך כ-3 חודשים חברת פלאפון חייבה את הכרטיס החדש ולא טרחה לידע אותי שיש לי חוב. לא מוכן לקבל תשובות כמו שקיבלתי עד היום (היית צריך לבדוק את הפירוט החודשי בכרטיס האשראי וזאת בעיה שלך שחזר חיוב וכו'), רצה הגורל ובאותה תקופה הייתי בארה"ב כך שלא ממש יכולתי לבדוק, אבל הם גם לא טרחו ליידע.....פשוט ניתקו למרות ששולמו חשבונות אחרים.
אני לקוח של 9 שנים+.
כאשר ביקשתי להתנתק, יש להם מדיניות שצריך לעשות דברים בדואר או לגשת אליהם.
לא מקובל עלי שבדור ה-3 אני אשלח מכתב עם בול!!!
שבוע עד שהמכתב שלהם הגיע ועוד שבוע עד שיגיע אליהם ובינתים אני מחוייב בעוד שבועיים.
חברת פלאפון היקרה, הצלחתם לטרטר אותי, ולהפריע את שלבתי...
גם אם אקבל חבילה ב-0 אג' לחמש שנים, אני מעדיף לשלם ולא להיות לקוח שלכם.
אני דורש ניתוק מיידי של המכשיר והקו.
ודבר אחרון, שהגברת תמר מפניות הציבור לא תרשום שטופלתי על ידי נציג שירות, טופלתי אבל לא כמו שצריך.
אני הכי מאוכזב מרמת השירות
עלבון סוג הנזק :
תייעלו את המערכת, כי אם קרה ולקוח לא שילם חודש אחד פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
ברצוני לציין שחברתנו שמה לה ליעד ליצור בסיס של אמינות והוגנות מולך הלקוח, ומציבה את איכות השירות ללקוח בראש סדרי העדיפויות, תוך השקעת מאמצים ומשאבים רבים בשיפורו.
מבדיקתנו נמצא כי טופלת על ידי נציגי חברתנו, צר לנו על תחושותייך כפי שהבעת בפנייתך.

בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה