פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
המכתב ששלחתי לפלאפון:
=================================

שלום רב.

אני כשוטרת מנויה בחברת פלאפון במסגרת תוכנית מכרז חשכ"ל לעובדי מדינה.
בתאריך 08.09.2013 בשעה 09:45 הגעתי למתחם משרד השיכון בירושלים לצורך שדרוג טלפון ושינוי תוכנית. לצד עובדי פלאפון שטיפלו בשוטרים ישבה שם נציגה בשם שני (מס' הטלפון שלה 050-**********) אשר הציעה תוכניות לבני משפחה. היא נתנה לי פלייר שבו כתוב כי התוכנית לבני המשפחה היא בעלות חודשית של 79 ₪ למשך 6 חודשים ובעלות חודשית של 89 ₪ לאחר מכן. שאלתי את שני האם יש "אותיות קטנות" והיא אמרה לי שלא – כמו שכתוב, 79 ו-89. יש לי שני קווים בחברה אחרת בתנאים פחות אטרקטיביים מאלה שהציע שני וסיכמתי אתה שאני אשקול את ההצעה ובמידה ואחליט להעביר את הקווים לפלאפון אתקשר לשני בערב ונבצע את ההעברה. שני נתנה לי שני כרטיסי סים והחתימה אותי על הסכם ניוד שני הקווים לפלאפון. היא הבטיחה לי שאם לא אעביר את הקווים לפלאפון לא יחייבו את הוראת הקבע שלי. יש לציין כי לא הספקתי לקרוא את ההסכם שחתמתי, שני לא לא הציעה לי לקבל עותק של ההסכם ונתנה לי אותו רק אחרי שביקשתי.

פניתי לחברה שממנה שקלתי לעבור וקיבלתי הצעה קצת יותר גבוהה מזאת של שני. כשביקשתי להשוות את המחיר למחיר של פלאפון אמרו לי שהמחיר של פלאפון הוא לזמן מוגבל ויעלה אחר כך. ואכן גיליתי שבהסכם כתוב כי החל מחודש 13 התשלום החודשי יהיה 109 ₪, בניגוד למה שהטיחה לי שני. וזאת אחרי ששאלתי אותה ! אתם מעסיקים עובדים שמשקרים ללקוחות!

אני מבקשת לבטל את העסקה , כמובן שלא לחייב אותי היות והניוד לא בוצע ולנקוט אמצעים כדי שעובדיכם יתנהגו ביושר.
כמו כן אני פניתי למועצה לצרכנות ולאחר התייעצות אתם אשקול תביעה משפטית.

====================================
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה ונקיטת אמצעים נגד העובדת המשקרת פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה