פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום "דמי תיקון" במשך שנתיים על מכשיר שהודעתי על איבודו נושא התלונה:
עוז צדוק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
‏‏יום ראשון 23 אפריל 2006
אל : מדור תלונה

הנדון : גביית תשלום על דמי תיקון על מכשיר שאבד לפני כשנתיים

לפני כשנתיים בני החייל איבד את מכשיר הפלאפון שמספרו 050-6905956 . שלב ראשון פניתי לחברת פלאפון וסגרנו אותו בפני שיחות נכנסות . כעבור שבועיים של חיפושים, הבנתי שהמכשיר כבר לא יחזור אלי, פניתי שוב לחברת פלאפון והבהרתי להם שאני לא מוצא את המכשיר ומבחינתי הוא אבוד ואני רוצה למזער את הנזק ולבטל את כל ההורדות שאפשר . נציג חברת פלאפון ענה שלא הכל ניתן לביטול – ועל המכשיר אמשיך לשלם אבל את כל שאר ההורדות הם יבוטלו .

עברו כשנתיים מאז איבוד המכשיר ועתה אני מגלה שבכל השנתיים הללו, בניגוד לבקשתי, הם המשיכו להוריד לי תשלום חודשי שנקרא "דמי תיקון" . פניתי אליהם היום והם טוענים להגנתם : "מה לא ראיתי בחשבונית שמורידים לך" . בנוסף ".. המשך תשלום דמי התיקון עמד לזכותך למקרה שתמצא את המכשיר.." . יש לי מספר השגות :

א- הלא ביקשתי לבטל את כל ההורדות האפשריות על המכשיר שאבד לנצח.

ב- מדוע חברת פלאפון באותו מעמד של ההודעה על אובדן המכשיר לא ציינה בפני את העניין ע"י משפט כגון " ".. לידיעתך נמשיך להוריד לך תשלום חודשי שנקרא "דמי תיקון..." .

ג- מדוע חברת פלאפון,שרואה שבני קנה מכשיר פלאפון חדש, ונוכחת שמהכשיר שאבד לא מתבצעות שיחות יוצאות או ניכנסות, מיתממת וממשיכה לגבות תשלום חודשי שנקרא "דמי תיקון" !!!!! . איפה ההגינות איך חברה מכובדת גובה דמי תיקון למכשיר מת !!!

לי ברור שזו התנהגות מיחממת של חברת פלאפון . חברת פלאפון, ביודעין, תוך ידיעה שהמכשיר אבד ולמעשה אינו קיים, תוך ידיעה שמהמכשיר שהודעתי על אובדנו, אין שיחות נכנסות ויוצאות , למרות שביקשתי להפסיק את כל ההורדת עליו, מנצלת את המצב כדי כדי "לגזול" כ-600 שקל עבור ביטוח מכשיר שאינו קיים . איך חברת פלאפון מצדיקה את מעשיה " .. מה לא ראית את זה בחשבונית "

בתודה מראש
צדוק עוז


היתממות ואי הגינות סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
תלונת הלקוח נמצאת בטיפול.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה