שירות מחפיר וחוסר התייחסות לתלונה |
נושא התלונה: |
יום שני 26 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב26.8.13 שלחתי אליכם בשם אבי עו"ד יעקב ****** תלונה על שירות לקוחות מחפיר וכהמשך ליחס זה, עדיין, יותר מחודש ממועד שליחת התלונה, עוד לא קיבלנו התייחסות.
וזו לשון התלונה:
הנדון: שרות מחפיר
אני מחזיק מכשיר של פלאפון וקו מס' 050********* מזה שנים רבות.
לאחרונה אבד המכשיר הישן שלי והחלטתי לרכוש חדש. ב-16 אוגוסט 2013 קיבלתי את חשבון הטלפון ובו המלצה לרכוש מכשיר אלקטל op-215 הכשר.
ביום א' 18 אוגוסט התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם ונאמר לי כי מכשיר זה ניתן לרכוש בחנותכם ברח' מלכי ישראל בירושלים והתשלום יהיה 4.90 ₪ לחודש.
בהתאם להנחייה זו הלכתי לחנות ושם לא ידעו על מה אני מדבר ולא שמעו שיש מכשיר כזה. אינני מבין איך פורסם בחשבוני באינטרנט מכשיר שאינו קיים ואיך שלח אותי נציגכם לחנות שאין לה כלל מכשיר כזה.
אני חושב שזה שירות גרוע ומחפיר.
אינני יודע עד כמה הלקוחות חשובים לכם אבל זו דרך טובה לאבדם.
אם יש לכם הצעה לתיקון היחס והשירות שקיבלתי אשמח לשמוע. אם לא- ניפרד עם זכרון לא נעים שהשארתם אצל לקוח ותיק.
יעקב ******
02-********
פקס 02-*********
דוא"ל *******@bezeqint.net
|
שליחת נציג שימכור לי את המכשיר שפורסם במחיר שפורסם ויחבר אותי למספר הישן, או לחלופין, יציע לי מכשיר דומה במחיר דומה ויחבר אותי למספר הישן שלי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|