פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון : עוד יום סבל בחברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


שמי נתי בורנשטיין מחזיק במנוי 0508579996 sk tv slider דור שלישי
ואני רוצה לספר לכם על יום כייף בחברת פלאפון.
סיפור מס' 1

יום אחד בבוקר גיליתי שהפלאפון שלי לא מחזיק יותר מ 6 שעות בלי טעינה .. בשל היותי חייל
ביקשתי ביום בוקר א ממפקדי לצאת לשעה מהבסיס כדי לתקן את המכשיר
נסעתי לחברת פלאפון ברחוב בן גוריון הסברתי לנציגה שכנראה יש בעיה בבטרייה
הנציגה ביקשה ממני את המכשיר לתיקן .... ללאחר שעה ורבע הופיע שמי על הצג המחשב ( כאשר מופיע שמי , סימן שהמכשיר מוכן , ומתוקן ) אך למרבה הצער מסרו לי שהבטרייה אינה טוב וייקח עוד מספר שניות עד שיביא לי בטרייה חדשה מהמחסן ולאחר 15 דקות נוספות חיברו לי את הבטרייה ואמרו לי שצריך לעשות עדכון גרסה למכשיר שזה ייקח עוד 45 דקות לאחר שישבתי שם שעה וחצי!
למרבה הצער לא המתנתי זמן נוסף לעדכון גרסה . מכוון שאמרו לי שזה לא דבר דחוף וסובל דיחוי
מסכנות
קיבלתי בטרייה חדשה באחריות עד סוף 2006 , אומנם עלה לי בשעה וחצי של המתנה


סיפור מס' 2
יום ראשון 07 מאי 2006
לאחר כ שבועיים כנראה שהמכשיר קיבל מכה קטנה ושלוחצים על המסך המכשיר היה נכבה ,
אמרתי לעצמי איזה כייף שיש לי ביטוח מקיף תוך שעה והפלאפון יהיה כמו חדש 
אך השמחה לא מהרה להעלם כלא הייתה

לאחר 40 דקות של המתנה קיבלתי את המכשיר , הנציג מסר לי שהחליפו הכול וניקו מגעים
אמרתי תודה ויצאתי לדרכי .. לאחר שהדלקתי את הפלאפון באוטובוס שמתי לב שהוא שוב נכבה בעת לחיצה על המסך מהר צעקתי לנהג לעצור וחזרתי שוב לפלאפון הפעם לא חיכיתי הרבה ותוך מספר דקות
סידרו את הבעיה , מסרו לי שכנראה הסוללה הייתה שוב דפוקה . שמחתי שוב כי יש לי סוללה בת שבועיים אם אחריות עד סוף שנה ( למרות שלקחו את הפלאפון ביחד אם הסוללה לתיקון )
לאחר כמה דקות הביאו לי סוללה חדשה שוב אמרתי תודה ויצאתי לדרכי בדרך לאוטובוס אחרי שעתים
אני שם לב שהסוללה נראה ישנה מידי , אני מפריד את הסוללה מהמכשיר ורואה שקיבלתי בטרייה ללא אחריות בכלל האחריות הסתימה לפני חודשים ! , רצתי בחזרה לפלאפון בצעקות למה הבטרייה ללא אחריות הנציגה מהרה לבדוק את פשר הבעיה ואכן אלכס הטכנאי שם בלי כוונה בטרייה ישנה ,

ביקשתי לדבר עם המנהל אך לא ממש הצלחתי
לאחר מסע בקשות נתנו לי לדבר עם אביטל ( שהציגה את עצמה כמנהלת ) אך אביטל לא הייתה מוכנה להקשיב אמרה סליחה על הטעיות .
אני לא ממש הסכמתי וביקשתי לדבר עם המנהל הראשי להביא לצומת ליבי את הזלזול בלקוחות
ולאחר שאמרו לי שאין מצב , ביקשתי לנתק את המכשיר מקו אביטל העבירה אותי לשירות לקוחות
לאחר 20 דקות נוספות קראו לי לשירות לקוחות
הסברתי ליעל ( נציגה טובה לשם שינוי בפלאפון ) את הבעיות שקרו והיא אמרה שאני צודק
והלכה לדבר עם המנהל מספר פעמים
פעם הראשונה המנהל לא היה מוכן להקשיב בכלל , להחלפת המכשיר / פיצוי / שידורג
פעם השנייה המנהל אמר שהוא מוכן לתת לי sk tv slider 7400 ( המכשיר החדשה ) תמורת 2000 שקל אך אמרתי שאין מצב !! בשל היותי חייל וכבר שלמתי יותר על המכשיר TV 7200 לאחר המתנה של 40 דקות פנה המנהל ליעל ואמר לה להחליף לי את המכשיר הבעייתי ל samsung דור שלישי תמורת 500 שקל על בטרייה מטען ..
אמרתי תודה יפה מכיוון שאני לא אוהב מכשיר שנפתח בעזרת פומית אלה בצורת החלקה
לאחר כ -3 שעות יצאת הביתה ( דבר שהיה אמור לקח עד שעה )

עוד דרך מעניינת לעשות כסף על האזרח התמים , כאשר בפעם הבעה היו אומרים לך לקנות בטרייה חדשה!

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית מר בורנשטיין טופלה על ידי נציג חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה