פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים ובעיות קליטה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים וחצי, בהיותי חיילת, עזבתי את רשת סלקום לטובת המבצעים שהציעו לי פלאפון. תחילה קיבלתי את מכשיר היונדאי ספיריט. לאחר כחצי שנה החלטתי לשרדג את המכשיר לסמסונג 640. מרגע קבלת את הפלאפון, לתקופה של כמעט שנה, סבלתי מבעיות ניתוקים וחוסר קליטה. מספר פעמים פקדתי את מרכזי השירות והמעבדות בנסיון להבין את מקור הבעיה. לא עזרו עידכוני הגרסא והאיפוסים ומשהבנתי כי אני בבעיה עם חפץ המדמה עצמו לפלאפון, רכשתי לי מכשיר נוסף, גם ממשפחת הסמסונגים (850). אך להפתעתי, מדובר באותה גברת בשינוי אדרת. שיחות מתנתקות במקומות שונים בארץ. שיחות והודעות לא מתקבלות ולא נשלחות. יש קושי בהוצאת בשיחה וכולי.. פקדתי גם הפלאפון הנוכחי את מרכזי השירות ושוב כל נסיונות התיקון עלו בתוהו. נאמר לי בשיא חוצפתם של אנשי השירות, שהפלאפון תקין. בתור לקוחה מובחרת שמממנת יפה מאוד את אנשי השירות האלה (חשבונות של 700 ש"ח ומעלה) ציפיתי ליחס שונה. הציעו לי לרכוש מכשיר חדש. אך למה שאשלם על מכשיר שלישי בגלל הבעיה של החברה?! הרי החברה היא זו שמוכרת מכשירים כאלה ולא אני עשיתי פה טעות! כשדיברתי פעם עם מישהו מהמוקד הטכני הטלפוני הוא אמר לי שאם אני לא מצליחה להוציא שיחה שאני אנסה לרדת מהבית ולדבר מבחוץ. מאיפה החוצפה?!
בעבר כשהייתי לקוחת סלקום, לא ידעתי אפילו שיש דבר כזה מוקד טכני! הסיבה היחידה שאני נשארת בחברה היא בגלל שאני מחוייבת לשני מכשירים, אם לא אקבל מענה שיתאים לבעייתי, אעזוב את החברה ואעדיף לשלם הון, העיקר שיהיה לי מכשיר שאני אוכל לדבר איתו! רק לדבר איתו! לקבל ולהוציא שיחה! זה הכל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר שעובד! שמחייג ומקבל שיחות! לא פלאפון צעצוע! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית גברת טופור טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד שרות הלקוחות.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה