פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב שנרכש פגום ללא מענה/ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי מחשב מסוג 'לנובו' ממיטב כספי הסטודנט שלי, מיומו הראשון של המחשב הוא אינו פעיל לאשורה יש לו בעיות חוזרות ונשנות במסך ובהפעלה.
רכשתי מחשב של 'גיימרים' מכיוון שראיתי רזולוציה באיכות גבוהה ומחשב ללא מתחרים, ומה שקיבלתי זה מחשב שלא מסוגל להריץ שום דבר ושירות לקוחות שמהיום הראשון של הקנייה מנסה לטפל דרך הטלפון, אחרי שהשירות לקוחות הבין שמדובר בבעיה יותר עמוקה מזה הבטיחו שיגיע נציג שירות עד 48 שעות, שבוע שלום המתנתי להגעתו של הנציג שהובטח שיקח את המחשב שלי ויגיע עם מחשב חליפי.
מפאת כך שמדובר בסטודנט לקראת תקופת מבחנים נבצר מאיתנו להתקשר שוב ושוב לשירות הלקוחות וכעת אנו מסתפקים בהודעות טקסט בהם הם מעדכנים אותי כי הם מצאו את התקלה של המחשב, הם מזמינים חלקים חדשים, ושזה מתעכב.
מחשב שנרכש חדש בסכום נכבד של כסף לא עובד, החברה לא הביאה מחשב חליפי כפי שהבטיחה ולמרות שהודענו על תקלה לפני תום האחריות הראשונית (עד שבועיים) לא קיבלנו מחשב חדש אלא כרגע אני צריכה להסתפק בכך שהם ישפצו את המחשב החדש שקניתי.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
מחשב חדש עד הבית כולל פיצוי על המתנה של מעל לשלשוה שבועות והתעלמות חוזרת של שירות הלקוחות. פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה