|
|
|
|
|
|
אי החזרת מחשב מתיקון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך נחם בגין37 |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/9/15 מסרתי מחשב נייד מסוג טושיבה ע״י שליח לתיקון בחברה. המחשב חדש נקנה במאי השנה. מאז ועד היום לא ברור מה עלה בגורל המחשב. אני משאירה הודעות בשירות הלקחות אך לרוב לא חוזרים אלי, פעם אחת חזרו והסבירו לי שהחלק שהוזמן נעצר במכס. כל ניסיון ליצירת קשר נמשך כעשרים דקות בממוצע ולא מניב דבר. החברה מחוייבת להחזר תוך עשרה ימי עבודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מיידי של המחשב מתוקן או קבלת מחשב חדש שווה ערך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Lenovo שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|