פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות של לנובו < נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אין!!!! כתובת:
בחו"ל! סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מחשב מסוג לנובו שקניתי לפני כעשרה חודשים וכשרכשתי את המחשב אמרו לי שיש לי אחראיות לשנה מלאה על כל חלקי המחשב!! לפני 3 חודשים לפתע כבה לי המחשב והופנתי למעבדת השירות של לנובו בת"א cpm, שזהו מרחק נסיעה כשעה וחצי מביתי. כעבור חמישה ימים התקשרתי למעבדה ושם נאמר לי שהמחשב מוכן ואני יכולה לבוא לקחת אותו שוב נסעתי במשך שעה וחצי לת"א וכשהגעתי למעבדה לאסוף את המחשב גיליתי להפתעתי שיש לי סלוטפ על יציאת ה-usb ככה מתקנים מחשב במעבדת השירות של לנובו עם הסכמה מלנובו. הייתי זקוקה למחשב בעקבות תקופת מבחנים אז לקחתי כך את המחשב. וכעבור שבועיים חזרה שוב אותה תקלה בדיוק, ושוב נסעתע שעה וחצי לתוך ת"א ושוב הכנסתי את המחשב למעבדה, כעבור יומיים התקשרו אליי מהמעבדה ואמרו לי שהתקלה נמצאת ביציאת ה-usb השניה, אמרתי להם לתקן את שתי היציאות וכעבור שלושה ימים נוספים התקשרו להגיד לי שהמחשב מוכן, ושוב נסעתי לת"א, שעה וחצי נסיעה וכשהגעתי גיליתי שתי יציאות usb סגורות (2 סלוטפים) וזאת משום שתיקון הusb אינו כלול באחראיות ה"מורחבת" שקיבלתי שרכשתי את המחשב, בסופו של דבר לקחתי את המחשב הביתה וכשהגעתי הביתה מסתבר לי שהמחשב אינו נטען, כלומר, אי אפשר להשתמש במחשב ללא חיבור לחשמל (מחשב נייד) אז לא הבנתי שירות תיקונים או שירות חובבנים???? ואז התקשרתי לחברת לנובו שאת מספרם קיבלתי מהמעבדה על מנת לשאול על פרטי האחראיות, מה כן כלול באחראיות לשנה שלמה, והגעתי לשירות הודעות שזהו מענה אנושי ששואל אלף שאלות ולבסוף אומר לי שהם משאירים את ההודעה ויחזרו אליי תוך 48 שעות, כמובן שעבר שבוע ואף אחד לא טרח לחזור אליי, התקשרתי שוב והשארתי עוד הודעה ועדיין את תגובה, ושוב ושוב... השארתי ב"שירות ההודעות" 5 הודעות ועד היום אף אחד לא חזר אליי. הגעתי גם לחנות שממנה רכשתי את המחשב וגם מנהל החנות ניסה להגיע אל נציג השירות כלשהו של לנובו ואינו מצא שום מענה.
אני מספרת את הסיפור שלי על מנת שתדעו מהו השירות המקובל של חברת לנובו, מעוד בירורים שעשיתי מתברר שללנובו את מרכז שירות לקוחות בארץ אלא בחו"ל ושאנו מתקשרים לקבל שירות אנו נענים על-ידי טלפן דובר עברית אילגת שמתוכנת כמו רובוט עם אותם תשובות כל הזמן, נציג שהוא נטול אחראיות לטפל בכל בעיה שהיא, זהו שירות טכני לדעתי ולא מישהו שבאמת אכפת לו ממי שנחשב כלקוח של חברת לנובו.
בזבוז זמן וכסף יקר שלי!!!!!! סוג הנזק :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
שחר כהן - מנהל שביעות שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה והבטחתי לבדוק את התלונה. מבדיקה שערכנו נמצאו הממצאים הנ"ל :
מחשב דגם 2958 סידורי CBG1140110
המחשב היה במעבדה פעמיים
1. התקבל 29/09 תחת עבודה  EP139008בתלונה של מחשב לא נדלק , יו אס בי על הלוח נמצא שבור, לקוחה לא אישרה הצעת מחיר – הוצע פיתרון של ביטול היו אס בי כדי לבטל את הקצר שיש בלוח

סיים תיקון ב04/10

2. התקבל ב14/11 תחת עבודה EP143316 בתלונה של שוב מחשב לא נדלק, הפעם היה שבר בכרטיסון יו אס בי (הצד השני מהלוח), במקרה הנ"ל הטכנאי הזמין לה כרטיסון יו אס בי ללא חיוב,

שוחרר ב23/11

כל התקלות שנתגלו במחשב ונזכרות להעיל הינן תקלות של במסגרת האחריות (
נזק לחומרה) לפנים משורת הדין בוצעו תיקונים על מנת לעקוף את התקלות .

בברכה
תגובה:
על הלקוחה לשאת בעלות התיקון . תוכל לקבל שירות למחשב גם במעבדות פרטיות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה