פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חזר עם תקלה חמורה מתיקון (תקלה שניתן היה לזהות בבדיקה בסיסית) נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי לתיקון מחשב נייד של לנובו במסגרת תקופת האחריות. התקלה במחשב הייתה בעיית טעינה, ונפתרה ע"י החלפת מטען.
במחשב גם הייתה בעייה של קריסה (כיבוי עצמי של המחשב) מדי פעם. הנחתי שהתקלה קשורה לפריקת הסוללה, אבל ביקשתי שיבדקו אם אין בעיית חומרה נוספת.

כאשר המחשב חזר מתיקון, מערכת ההפעלה כלל לא עלתה. גם שחזור מערכת ההפעלה לא פתר את הבעייה.
כמו כן היה חלק פלסטיק במחשב שחזר שבור.
שלחתי את המחשב לתיקון פעם נוספת, דבר שלקח שבוע נוסף (5 ימי עבודה)
בדיעבד הסתבר שמדובר בהגדרה שגויה של חומרת הכונן הקשיח (הגדרות BIOS)

1. תקלה מסוג זה אינה נגרמת "במקרה", ככל הנראה בוצע שינוי בהגדרות אלו במעבדה באופן יזום, למרות שהדבר אינו קשור לתקלה המקורית.
2. אם המחשב היה עובר בדיקה בסיסית לפני שליחתו בסוף התיקון, היה ניתן לזהות ולתקן את הבעייה כמעט מיידית
3. למרות שמדובר בתקלה שהיא באשמת המעבדה, ולמרות בקשותי מלנובו ומהמעבדה לא נעשה נסיון לזרז את הטיפול (בפועל זמן הטיפול בתקלה השנייה היה הזמן המקסימלי אליו הם מחויבים במסגרת האחריות לתקלות "רגילות")
4. להערכתי ניתן היה לזהות את מקור התקלה השנייה טלפונית משילוב של תיאור הבעייה ותיאור הטיפול שבוצע במעבדה, ולתת לי את האפשות לבצע את שינוי ההגדרות בעצמי.

לאחר שהמחשב חזר מהתיקון השני פניתי לחברה בבקשה לפיצוי. אולם לטענת החברה מדובר בהתנהלות תקינה.


פרטים נוספים:
האחריות היא של לנובו, אולם השירות מבוצע בפועל ע"י מעבדת CPM.
המשלוח (במסגרת האחריות) בוצע ע"י FedEx ו UPS.
כל המשלוחים תואמו לחלונות זמנים של 5 שעות בניגוד לחוק המישלוחים (למרות שבסופו של דבר בד"כ השליח הגיע בזמן), למרות שהעליתי סוגיה זו כאשר תואמו המשלוחים.

מספר התקלה המקורית בלנובו le9956 ובמעבדה ep143588
מספר התקלה השנייה בלנובו le10283 ובמעבדה ep144251
פיצוי פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה