שירות לקוי ביותר!! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב חדש לפני כחודש דרך אתר וואלה שופס, מהר מאוד התחילו תקלות, התקשרתי היום למוקד שירות טכני, ענה לי נציג בשם מוחמד, ביקשתי לשוחח עם מנהלת, בהתחלה הנציג אמר שהמנהלת איננה, לאחר מכן אמר שהיא בשיחת ועידה, הנציג לא היה מוכן להגיד לי איפה הם נמצאים - אמר שהם יושבים בחו"ל ושאסור לו לומר איפה, אסור לו גם לומר לי מה השם משפחה שלו,
מנע ממני במשך שעה וחצי לדבר עם המנהלת, וגם אמר שהיא לא תחזור אלי כי רק במקרים קריטיים המנהלת מתערבת ואיים שינתק לי. לאחר שעה וחצי היבא הועילה בטובה וענתה לשיחה, הסברתי שוב למה אני לא מרוצה ומה התקלה,
ולמה לא נותנים לי פתרון, היבא אמרה שאני צריכה לצלם ולשלוח לה 3 תמונות של המחשב, הסברתי שאין לי איך לצלם, אמרה שאני מקשה עליה!!!! אחרי שאני מחכה שעה וחצי לשוחח איתה אני מקשה עליה.. איפה נשמע דבר כזה???
אני מבקשת להגיע אל הגורם שיטפל נקודתית באותה מנהלת בשם היבא ובנציג בשם אחמד. לא יתכן שאני אקבל יחס כזה, אני לא יודעת איך להתייחס למקרה כזה, אני פשוט בהלם, רכשתי מחשב ב 2500 ש"ח ואני מצפה לשירות קצת יותר מכובד מזה.
בשלב זה אני מבקשת לבטל את העסקה ולהחזיר את המחשב, העניין שאין עם מי לדבר ואני לא יודעת למי פונים ואיך מטפלים במחדל שכזה, הרגשה שאנחנו בעולם שלישי, לא נתקלתי מימי במקרה כזה של חוסר תפקוד. קונים מוצר כ"כ יקר ואין למי לפנות בשעת הצורך, כמו גם הטרטור עד שמגיעים למקום הנכון,
בקיצור אני נאלצת לקחת מחר יום חופש כדי להגיע בכוחות עצמי למעבדה כאן בארץ (!) כדי לקבל עזרה עזרה או לפחות הנחיות.
דבר נוסף אני חייבת לציין - קרה כבר כמה פעמים שהפנתי אליכם תלונה ולא קיבלתי שום התייחסות, באחד המקרים ביקשתי חוות דעת של עורך דין וגם לא קיבלתי.
אני מבקשת ליצור עימי קשר ולתת לי מענה הולם, כמו שאתם מבטיחים.
|
עלבון, כספי ו |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה וטיפול נקודתי בשירות הלקוח של מנהלת המוקד הטכני בשם היבא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|