|
|
|
|
|
|
תיקון יותר מי חודש של טבלאת |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 4/3/13 רכשתי טבלאת וכבר ב 4/4/13 מסרתי אותו לתיקון מעבדה ועד היום לא קיבלתי אותו בחזרה . כול פעם מפסרים סיפור אחר !
פשות חוצפה .
וחוץ מי זה ביקשתי להחזיר טאבלת שלי בחזרה ללא תיקון וקיבלתי תשובה שלילית .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני מבקשת להחזיר לי כסף עבור טאבלת שהשתמשתי במכשיר פחות מי חודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Lenovo שירות לקוחות
, תגובה:
|
שחר כהן מנהל שירות |
שם ותפקיד: |
הלקוחה קיבלה חזרה את המכשיר מתיקון - טרם בדקה האם תוקן לשביעות רצונה . |
תגובה: |
אנו מנסים לפצות את הלקוחה , מאחר ורכשה טאבלט מתצוגה יש אחריות רק לחצי שנה . לנובו תרחיב את האחריות לשנה נוספת לשביעות רצון הלקוחה ולפנים משורת הדין . |
פתרון: |
|
|
|