פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וסחיטת לקוחות . נושא התלונה:
וידל משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' אפעל 35 , מגדל אדגר , קרית אריה פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מחשב נייד של LENOVO אותו רכשתי ב11.1.2011 כולל מערכת הפעלה WINDOWS 7 עם רשיון כדת וכדין . בעת הרכישה לא סופקה לי כמקובל מדיית ההתקנה למרות שביקשתי ( בטענה שאם יידרש LENOVO תספק זאת ) . ב 24.7.2013 התקלקל הכונן הקשיח במחשב ונאלצתי להתקין חדש במקומו .ב - 25.7.2013 פניתי למוקד השירות של LENOVO בבקשה לקבל את מדיית ההתקנה על מנת שאוכל להתקינה באופן עצמאי. לאחר שיחות מעצבנות עם שני מוקדנים עילגים בשם מוחמד ואחמד הובהר לי חד משמעית שאת מערכת ההתקנה ניתן להתקין רק על ידם תמורת 350 ש"ח . בדיעבד התברר לי שמוקד השירות של LENOVO ממוקם במצרים ולא בארץ . בשיחה ובבירור נוסף שערכתי עם נציגת חברת CPM ( נותנת השירות של מחשבי LENOVO ) חזרה הנ"ל וטענה כי זאת המדיניות של LENOVO ושאינם מוכנים למסור לי את מדיית ההתקנה ,אולם הם מוכנים לבצע את ההתקנה תמורת 250 ש"ח בלבד .
התנהגותה זו של LENOVO הינה התנהגות סחטנית אשר מטרתה לסחוט ממני כספים עבור מוצר ששילמתי תמורתו בעת הרכישה .כל טענותי שברשותי כרגע מחשב גולם ללא מדיית ההתקנה לא הועיל והם ממשיכים לתפוס אותי באשכי וללחוץ .
עלבון ובזבוז מן סוג הנזק :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה