פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחטף תשתית מבזק בלי אישור הלקו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
27-25.7.16 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני התקשרה נציגה של נטוויז׳ן והציע העברת תשתיות של אינטרנט לנטוויז׳ם כאילו במחיר מופחת. נמסר לי שיתאמו איתי החלפת מודם, ולא תיאמו דבר. שלחו לי משהו במייל, שחשבתי שעליי לאשר, ולא אישרתי. היום ב-27.7 דואר שליחים נודיע לי שתיאמו אתי ועם בעלי משלוח חבילה מנטוויז׳ן, ולהד״ם; איש לא תיאם איתי דבר! התעורר חשדי, והתקשרתי לנטוויז׳ם ולא היה להם שום הסבר מניח את הדעת מדוע שלחו לי מה שלא ביקשתי ללא תיאום איתי. ביקשתי לבטל את העסקה, והם אמרו שהם אינם יכולים להחזיר את התשתית לבזק. התקשרתי לבזק, ולא חזרו אליי. אני דורשת שנטוויז׳ן יחזירו מיידית את המצב לקדמותו ויחזירו אותי לבזק כמו שידעו להוציא אותי ממנו בלי לטרטר אותי אל בזק. מי שלקח בלי אישור שלי, גם אם לא הבנתי מה שסיכמו איתי - שיחזיר. והתלונה גם על בזק שאי אפשר להשיגם בטלפון. לא זמינים, ומערכת הניתוב מסורבלת ומבלבלת. שני הגורמים יודעים לקחת כסף ולתת שירות גרוע או לא לתתו בכלל
ליצור עמי קשר ולטפל מיידית על פי דרישתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה