פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בערך, התקשרי לנטוויזן על מנת לקבל הצעת מחיר לגבי אינטרנט ביתי. בסיום השיחה, ציינתי שאני כרגע בודקת חבילות מול בתי העסק, הנציג התעקש להזמין טכנאי (היה מועד רק בעוד שבועיים) ואמר כי במידה ואחליט לא להשתייך אליהם, אני יכולה לבטל ללא חיוב.
כאמור, החלטתי להשתייך לחברה אחרת. לפני שבועיים קיבלתי חשבונית מנטוויזן/ סלקום לתשלום חודשי. למה אני אמורה לשלם כאשר אני לא מחוברת לשירותים שלכם ולא מקבלת מכם שירות???????!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את החיוב באופן מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה