פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נוסף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב תשובה לעו"ד יורם אברהמי המסביר את התלונה
למכתב זה לא קיבלתי כל תשובה, לא מעו"ד אברהמי ולא מחברת נטוויז'ן
בתאריך 14.6.11 קיבלתי מכתב נוסף מעו"ד אברהמי בו הוא מאים בהוצאה לפועל ללא הליך מוקדם בבית המשפט.

אל: יורם אברהמי ושות' 25.3.2011
משרד עורכי דין

הנדון: מכתבכם מיום 13.3, סימוכין 354/2169
להלן תגובתי:
בתאריך 7.07.10 הסתיימה תקופת התחייבותי ל- נטוויז'ן.
זמן רב לפני מועד זה ביקשתי להפסיק את ההתקשרות הן בשיחות טלפון רבות והן בהודעות בכתב. כל פניותיי נענו בשלילה וכי אין בכוונתם להפסיק את ההתקשרות. באין אפשרות אחרת פניתי בתאריך 7.07.10 לחברת ישראכרט להפסיק ולחייב את כרטיסי עבור חברת נטוויז'ן. במקביל פניתי לחברת נטוויז'ן וביקשתי את פרוט החוב עבור החודש האחרון ועד לתאריך 7.07.10 וכמו כן להודיעני כי לא יהיה כל חיוב מעבר לתאריך זה. לבקשתי זו לא קיבלתי תגובה עד עצם היום הזה.
לידיעתך, כל השיחות מוקלטות ובאפשרותך להקשיב להם.
אינני ולעולם לא התכחשתי לחובי הנ"ל, וכל זאת בתנאי שאקבל את פירוט החוב (ללא ריבית, הצמדה והוצאות גבייה) והודעה כי אין יותר חובות מעבר לתאריך 7.07.10

בכבוד רב,
יעקב קרת
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר קרת נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר קרת הצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 25.04.2007.
מר קרת נהג לחדש את עסקתו מעת לעת.
בתאריך ה- 07.07.2009 בחר מר קרת לחדש את עסקתו במסגרת עסקה הכוללת התחייבות למשך שנה.
בתאריך ה- 07.07.2010 פנה מר קרת לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות האינטרנט ממנוייו, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
מר קרת בחר לבצע ביטול הרשאת חיוב בכרטיס האשראי אשר עודכן במנוי.
במנוייו של מר קרת הצטברה יתרת חוב בגין חשבוניות בעבור חודשים
בהם ביצע שימוש בשירות אך לא חויב בגינו.
חברת 013 נטוויז'ן פנתה למר קרת בכל האמצעים אשר עמדו לרשותה על מנת שיפרע את חובו אך לדאבונה בחר מר קרת שלא לפרוע את חובו.
חברת 013 נטוויז'ן נאלצה להעביר את הטיפול לעו"ד.
חברת 013 נטוויז'ן פונה למר קרת באמצעות תגובה זו ומבקשת מנו כי יסדיר את חובו בעבור אותם שירותים אשר צרך.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה