פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חודש "מתנה" חינם 1000 דקות שיחה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש 3.5.11 התקשרה אלי נציגת שירות מהחברה "הנהדרת" נטויזין ואמרה לי שאני יכולה לקבל 1000 דקות חינם לחודש-אמרתי, מה המכשול? היא אמרה לי כלום ושהיא שולחת טכנאי אלי והוא יתקין לי היא גם אמרה לי בטלפון שהיא תודיע לי כאשר החודש יסתיים, אמרתי טוב. הטכנאי הגיע ב11.5 להתקין לי את הקו, בינתיים היה בסיידר. אבל החלטתי בסופו של דבר להתנתק. כמובן ששכחתי שעבר חודש וגם כנראה הנציגה המהוללת "שכחה" להתקשר אליי. ב14.5 התקשרתי אליהם ולא היה שום מענה-שום מענה!! כל אחד הפנה אותי למקום אחר והיה בלאגן שלם, ניסיתי שוב פעם דרך *3031, טלפון קיצור-04, 1800 שלהם-שום דבר, קיבלתי המתנה של 15 דקות מינמום ושום מענה לבקשתי. עברו מאז כמה ימים(שישי-שבת בינהם). התקשרתי היום ה-19.6.11 שוב פעם דרך כל הקיצורים וכל המעקפים- דיברתי עם נציגת שירות-תת רמה אנושית, שלא רק לא נתנה לי מענה אלא גם צעקה עליי בנוסף, היא רשמה את הבקשה שלי-אני רוצה להתנתק!!! היא אמרה לי שזה לא בסמכותה והיא תעביר הלאה-לשום מקום התקשרתי 5 פעמיים מתוכם חיכית על הקו 50 דק' שיעבירו אותי וכל פעם אותו תרוץ, אותו שקר. שלבסוף אחרי 3 שעות הצלחתי לתפוס אותה היא אמרה לי שאין מה לעשות-ואם אני מתנתקת אני משלמת קנס של 1500 ש"ח. אבל היא יכולה לתת לי את הקו ב40 ש"ח לחודש +אינטרנט(שכבר ככה אני משלמת עליו)-פשוט חרפה!!! חברה ללא צל של אנושיות, גועל נפש!!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גזית נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 01.05.2011 בחרה גב' גזית להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת
013 נטוויז'ן, גב' גזית בחרה בעסקה הכוללת חודש ראשון ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן התחייבות למשך 18 חודשים.
גב' גזית שוחחה עם מנהלת בקשרי הלקוחות של חברת 013 נטוויז'ן וחזרה בה מעניין ביטול השירות.
גב' גזית טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה