פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי מענה אמיתי ונכון ....ואני מתכוון להמשיך להילחם...בנטויזן הרמאים.i נושא התלונה:
מונסוניגו מומי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נ כתובת:
נטויזן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה נכון היו לי שתי מנויים וליפני שנתיים ביטלתי את המנוי .ובדקתי שהמנוי מבוטל ונאמר לי שזה מבוטל.וגיליתי אחרי זמן שאני ממשיך לשלם על מנוי מבוטל ללא שימוש.ומול החברה הטעות ידוע אמרו לי לא פעם ולא פעמיים אני צודק ונעשתה טעות ויוחזר לי הכסף אבל רק בחודי גלישה ואני מצתער מאוד אני לא רוצם פיצוי בחודשי גלישה אני מבתר על הסיוט המתמשך הזה ואני רוצה את כספי חזרה ואני אמשיך להילחם בכול דרך כי אני יודע זה כספי נלקח בחוצפה וזה לא פעם ראשונה זה קורה לי עם נטויזן.800 שקל על חצי שנה חינם .
שנציג חברה בכיר יחזור אליי טלפונית ...לבדיקה מעמיקה ואמיתית. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר מונסוניגו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 20.03.2006 בחר מר מונסוניגו להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בשם משתמש ravit061.
מר מונסוניגו חידש את עסקתו במנוי מעת לעת.
בתאריך ה- 16.07.2010 בחר מר מונסוניגו לחדש את עסקתו במנוי בעסקת בנדל הכוללת התחייבות למשך שנה.
בתאריך ה- 03.06.2011 פנה מר מונסניגו לחברת 013 נטוויז'ן ובחר לבטל את שירות האינטרנט במנוי, כמחווה לרצון טוב בוטל השירות ללא החזר דמי הטבה חרף התחייבותו.
בתאריך ה- 08.04.2010 בחר מר מונסינגו לצרף מנוי נוסף בשירות האינטרנט בשם משתמש am12345.
מר מונסינגו ביצע שימושים בשני המנויים במקביל.
בתאריך ה- 03.06.2011 פנה מר מונסניגו לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול השירות, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל באופן רטרואקטיבי החל מה- 23.05.2011 כמחווה לרצון טוב.
בתאריך ה- 24.06.2011 פנתה גב' מונסינגו לחברת 013 נטוויז'ן וביקשה לחדש את עסקתם בשירות האינטרנט במנוי am12345 ובחרה להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן.
מבדיקתי עולה כי מר וגב' מונסינגו ממשיכים לצרוך את שירותי הטלפון והאינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
מר מונסינגו טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה