פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון בנק ללא הסכמתי! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
לא תיארתי לעצמי שחברה מכובדת מסוגלת לדבר כזה - אבל זה אכן קרה!
סוכם עם נציג שירות בפירוש שלושה חודשי נסיון חינם! כמובן שהסכמתי... הוא ביקש פרטי כרטיס אשראי וכששאלתי עבור מה הוא אמר כדי שבתום שלושה החודשים אם לא אבטל זה יתחיל לחייב
לאחר חודשיים נכנסתי לתומי לאתר הבנק שלי והופתעתי לגלות שחוייבתי על כל חודש סך של 32 שקלים
כשהתקשרתי לברר אמרו שזה על שירותים נלווים - מייל, אנטי וירוס, אנטי ספאם - שירותים שכלל לא הייתי מודע שיש לי (אפשר לראות שלא השתמשתי בהם) וכמובן שכלל לא הייתי מודע שאני משלם עליהם!!! וזה אפילו יותר מהעסקה שהוצעה לי על האינטרנט בהתחלה של 120 שקל לחצי שנה... מעניין שלמעשה ה"שירותים נלוים" עלו לי יותר ממה שהיה עולה לי האינטרנט עצמו...
בכל מקרה הם אמרו שיבדקו את הקלטת השיחה ויחזרו אלי - ומאז ועד היום (שלושה שבועות) אני מנסה להשיג נציג של החברה אך כל פעם אומרים לי שיחזרו אלי ופשוט לא חוזרים...כשהתקשרתי לעשות מנוי רדפו אחרי בטלפון והתקשרו כמה פעמים ביום אבל עכשיו כדי לקבל את הכסף שמגיע לי בחזרה אין לאף אחד זמן לטפל בי...
היום זה היום שבו מסתיימים שלושת החודשים ואמורים לחייב לי את הכרטיס לחודש הקרוב - אבל שוב... התקשרתי לבטל את החיוב אך היה עומס בקוים. אמרו שיחזרו אלי ואפילו השארתי הודעה שזה דחוף - אבל אף אחד לא מתייחס...
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגזל ממני פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר יאסו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 24.03.2011 בחר מר יאסו להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013נטוויז'ן בע"מ.
מבדיקתי עולה כי מר יאסו שוחח עם מנהלת בקשרי הלקוחות וחזר בו מעניין ביטול השירות.
מר יאסו ממשיך לצרוך את שירותיה של חברת 013 נטוויז'ן.
מר יאסו טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה