פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החברה לנתק קו טלפון שהוכנס להתחייבות למרות הצהרת נציג מכירות נושא התלונה:
קריספיל מירב ומוטי שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו נמנים בין המנויים הראשונים בחברת נטוויז'ן. לפני כ- 5 חודשים פנה נציג מכירות של נטוויז'ן לאשתי והציע לה להתנסות בקו טלפון של 013 ללא התחייבות כלל. אשתי התייעצה עמי טלפונית (נמצאתי בחו"ל) וקישרה אותי עם נציג המכירות שהבטיח והתחייב כי לא ניכנס להתחייבות ללא הסכמתנו וכי בתום תקופת ההתנסות של חודש יפנו אלינו ורק אם נאשר ניכנס לזה. לבקשתי, היא ביקשה מנציג המכירות לשלוח לה במייל את הסיכום הנ"ל אך זה לא נשלח. טכנאי הגיע בעודי בחו"ל, התקין את הציוד החתים את אשתי והלך לו לדרכו. בפועל לא עשינו כל שימוש בקו זה, מאז ועד היום והוא אינו בשימוש כלל וגם לא מחובר אליו כל מכשיר טלפון. לפני מספר ימים הבחינה אשתי כי החברה ממשיכה לחייב אותנו למרות הבטחת נציג המכירות. היא שוחחה עם נציג שירות לקוחות אשר להפתעתה הודיע לה כי נכנסו להתחייבות של 18 חודש. עבור שירות בו אין לנו כל שימוש (אפשר לבדוק ולראות שבכל החודשים הללו לא נעשו שיחות).נציג השירות התכחש להבטחת איש המכירות במעמד השיחה בינואר. לטענתנו במידה ונרצה לנתק נצטרך לשאת בעלויות הנקובות בתוכנית דהיינו לשלם את יתרת הסכום עד לתום התקופה.

אנחנו שגרירים נאמנים של נטוויז'ן מזה שנים רבות - [email protected] אולם מצאנו את עצמנו נדהמים בגין אמינותו של נציג המכירות שהבטיח שוב ושוב לבקשתי המפורשת, כי לא ניכנס להתחייבות בתום התקופה אלא אם כן יפנו אלינו ונסכים. מעולם לא פנו אלינו ומעולם לא הסכמנו.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות שלנו, ניתוק לאלתר של קו הטלפון והחזרת הציוד. כמו כן, החזר/זיכוי בגין התקופה מאז תום ההתנסות ועד היום. אנו מוכנים לקבל זאת בצורת זיכוי בחשבון האינטרנט שלנו שקיים בנטווי'זן כמחווה של אמון מתמשך בחברה מתוך אמונה שכל הסאגה נעשתה בשוגג. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
מר קריספיל הצטרף לשירות הטלפוניה של חברתנו ב10.1.2011 .
העסקה אשר עליה הוסכם הינה חודש חינם ובתום החודש עסקה בהתחייבות ל18 חודשיים.
מר קריספיל פנה לחברה ב21.6.2011 ובקש לנתק את השירות ,נציגת השירות עמה שוחח מר קריספיל שקפה את עלויות התנתקות.
בשיחה עם קריספיל לפנים משורת הדין ומתוך רצון לסיים את הענייןסוכם על ניתוק השירות ללא תשלום קנס יצאה.
תגובה:
מר קריספיל טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה