פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוייבתי למרות שביקשתי להתנתק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הייתי לקוח של נטיז'ן מ30/04/2010 ועד 30/05/2011
בסיום החוזה ביקשתי להתנתק אך הדבר לא נעשה כנראה ע"י הנציג והדבר אומת והתברר לי בחיוב של 58.5 ש"ח בחודש אחרי.
דיברתי עם מנהלת קשרי לקוחות שאמרה שאין תיעוד ושאלה אם יש לי מס' פנייה.
לא נתנו לי מספר פניה בעת הניתוק. ביקשתי בפירוש להתנתק והתחלתי אפילו תחת תשתית אחרת - תחת בזק ולא תחת הוט.
אני מבקש שהנושא יבדק ע"י פנ"צ נטווז'ן ויזכו אותי. ניתוק של הוט אצלי ביד.
הנציגה הבכירה, לא הייתה מעוניינת לשמוע - ופשוט אמרה שאין תיעוד ושאם אין לי תיעוד סותר, אז החיוב נמשך ואין לזכות.
אני לא חברה ואין בידי מערכת לרישום שמות הנציגים ואין בידי מס' פנייה שכן לא אומרים לי אותה בסוף השיחה.
ביקשתי להתנתק! ולא עשו זאת . אם אומרים לי אוקיי נתקתי אז אני משער שניתקו.
בנוסף, הנציגים אומרים שיחזרו אך לא חוזרים
במקום זאת הציעו בפניי להמשיך את ההתקשרות איתם.
סירבתי.
מקווה שנטווז'ן יחזרו אליי בהקדם ויתנו לי מענה הולם
שכן את השירות הרע מהנציגים והמנהלת קשרי לקוחות כבר קיבלתי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור החודש והיחסי הבא אחריו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה