פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרשלות בעדכון חבילות ועיכוב זיכויים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר השנה ניידתי את שני קווי הטלפון של בזק לחברת נטוויזן בהבטחה למחיר של 49 שקלים בעבור 1000 דקות שיחה לקווים נייחים, ניידים ושיחות לחו"ל. 49 שקלים לשמך 6 חודשים ולאחר מכן 99 שקליפם לחודש. מן היום הראשון נגבו 79 שקלים עבור כל קו. בכל חודש עם קבלת החשבונית מבוזבזות דקות יקרות על שיחות עם אנשי נטוויז'ן שמאשרים את צדקת דברי, מבטיחים בכל פעם מחדש, זיכוי, פיצוי על עגמת נפש - חודש חינם - וכמובן עדכון ל-49 שקלים. לא דובים ולא נעליים... עולם כמנהגו נוהג. האם הפתרון היחיד הוא לעבור לספק אחר?
כספי סוג הנזק :
טיפול שורש! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה