פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין לאחר בקשת ניתוק, אי שליחת אישור על הניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.7.2011 הצטרפתי לנטוויזן כספקית אינטרנט. בשיחת ההצטרפות נאמר לי שישנה הטבה של שיחות לחו"ל על קו הטלפון שמגיעה לי עקב הצטרפותי לשירות.
להפתעתי כשקראתי את הסכם ההטבה שהגיע לי במייל באותו יום גיליתי שהשירות עולה 5 ש"ח לחודש. התקשרתי לנטוויזן ובקשתי שיבטלו את ההטבה משום שלא נאמר לי שהיא עולה כסף. ביום למחרת החלטתי שאיני מעוניינת בשירות נטוויזן כספקית והחלטתי להתנתק ע"פ המגיע לי בחוק ביטול עסקה תוך 14 יום. שלחתי פקס על הודעת הביטול ובקשת הניתוק, קיבלתי בערב אישור מנטוויזן במסרון שהפקס התקבל. מכאן החלה מסכת טלפונים ביני ובין נציגי נטוויזן. התקשרתי לשרות הלקוחות ובקשתי שישלחו לי אישור במייל שהניתוק בוצע ושלא אחוייב על ידם (משום שלא רציתי להכנס למצב שאצטרך לטפל גם בביטול החיוב), הם אמרו שזה יכול להתבצע רק לאחר שמחלקת קשרי לקוחות יצרו עימי קשר. חיכיתי יומיים לטלפון ולא קיבלתי תגובה, פניתי שוב לשירות לקוחות ושוב הבטיחו לי שנציג קשרי לקוחות יחזור אלי. וכמובן שום תגובה. אתמול שוב פניתי בשעת הבוקר לשירות, אחרי כמה צעקות העבירו אותי לקשרי לקוחות, הנציגה אמרה לי שהמנוי נותק ושישלחו לי אישור היום. זה היה אתמול ועד היום לא קיבלתי אף אישור במייל. בנוסף, הבוקר כאשר בדקתי את חיובי האשראי שלי גיליתי להפתעתי שנטוויזן חייבה אותי בסכום של 10.96 ש"ח בתאריך 11.7.2011 וזאת למרות בקשת הניתוק שלי. אבקש לקבל את הכסף בחזרה , לדאוג שלא אחוייב יותר ולשלוח לי אישור על הניתוק כפי שהובטח לי מספר פעמים. זמן ההמתנה לקבלת שירות היה ארוך מאוד, הובטח לי מספר פעמים שנציג יחזור אלי והדבר לא נעשה. ובנוסף עוד חוייבתי למרות שבקשתי להתנתק.
דיברתי הבוקר, 13.7.2011 בשעה 8:00 עם נציגת שירות של נטויזן אשר שוב הבטיחה לשלוח לי אישור, בנוסף אמרה שהחיוב של 10.96 ש"ח הוא בגין השימוש היחסי בשירות עד לתאריך הניתוק 11.7.2011. בקשת הניתוק שלי נשלחה ב-5.7.2011 בפקס, אשר קבלתו אושרה ע"י מסרון מנטוויזן באותו יום. כלומר עלי לשם רק על יום אחד של השירות. לטענת נטוויזן הניתוק בוצע רק ב-11.7.2011 ולכן החיוב הוא עד לתאריך זה. איני מוכנה לשלם יותר רק בגלל שנטוויזן החליטה לנתק אותי רק ב-11.7.2011 (רק אז ניתן היה להגיע לקשרי הלקוחות) למרות שאני שלחתי את בקשת הניתוק ב-5.7.2011 יום אחרי ההצטרפות. אבקש לזכות אותי על השירות של הימים 6-11.7.2011.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה