פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות נושא התלונה:
סמוליאנינוב ורה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
20.2.2011 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.02.2011 התקשר אלי נציג של חברת נטוויז'ן והציע לי להצטרף למנוי באינטרנט לשלשה חדשי ניסיון ולא דובר על שום התחייבות. במהלך השיחה לא הבעתי שום הסכמה לקבל את השירות ו/או להצטרף לתכנית, למרות זאת צרפו אותי מיידית לתכנית ללא ידיעתי. הדבר התגלה לי רק לאחר שלשה חדשים כאשר לפתע הבחנתי בחיוב האשראי עבור שרות שלא הוזמן ולא היה בשימוש. בשיחה עם החברה טוענת נציגת החברה כי התיעוד במחשב הוא המחייב וכי אני מחוייב כעת לשנה למרות שאין בידיהם שום הוכחה שהתחייבתי. מעולם לא נשלח ולא נחתם שום הסכם עם חברת נטוויז'ן.
כספי סוג הנזק :
לבטל לאלתר את משיכת הכספים שלא כדין, ולהחזיר לי את כל מה שכבר נגבה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' סמוליאנינוב נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' סמוליאנינוב בחרה להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 02.11.2011.
גב' סמוליאנינוב בחרה בעסקה הכוללת שלושה חודשים ראשונים ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן מסלול בהתחייבות למשך שנה.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר סמוליאנינוב, כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל שירות האינטרנט ממנויים ללא החזר דמי הטבה.
מר סמוליאנינוב טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה