פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע ולא מקצועי נושא התלונה:
פירגר יורי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע תלונה על חברת נטוויז'ן . הייתי עובד בחברה במשך למעלה משנה ובזמן הזה עשיתי מנוי עובד בעלות 13 שקלים לגבי מהירות 2.5 מגה . לפני כחצי שנה הפסקתי להיות עובד חברת נטוויזן ועברתי לעבוד בחברת הוט , אך החברה משום מה השאירה לי את המנוי עובד . לפני כחודש וחצי אבד לי הכרטיס אשראי והזמנתי כרטיס חדש מחברת האשראי שלי שדאגה להעביר את הוראות הקבע לכרטיס החדש . כמובן איך לא , מי היחידי מכל החברות שלא קיבל את הקובץ ? נטוויזן . אפילו בסלקום אשר גם אליהם פעם אחת לפני כשלוש שנים לא הגיע המספר שגם אבד אז , התקשרו אליי ועדכנו את המספר החדש ללא שום עיכובים ועמלות.
יום אחד אני מקבל SMS שאני בחוב, התקשרתי והסדרתי אותו מייד עם קבלת הSMS , הנציגה אמרה לי שהיא גובה ממני על חודש שעבר אבל לא אמרה לי שום דבר שהיא גם גובה ממני עמלת גבייה ( למרות שאני זה שהתקשר להסדיר ולא הייתה שום הודעה קודמת ) , מאז כמעט כל יום עד היום מופיע לי הודעה של המנוי שלך בחוב ואתה לפני ניתוק במסך המחשב , כמעט כל ערב מתנתק לי האינטרנט עם ההודעה הזאת וכל מה ששמתי להוריד הולך לפח . לאחר שכבר לא היה לי עצבים ובסך הכל רציתי להתנתק , פניתי ב5/7 ודיברתי עם נציגה בשם ענבל אשר אמרה לי שיחזרו אליי תוך 48 , אף אחד לא חזר אליי. ב7/7 פניתי ודיברתי עם נציגה בשם בת אל שגם היא אמרה שהיא מצטערת כי הנציגה הקדמת לא העבירה את הפנייה ושהיא מעבירה את הפנייה למנהלים ושיחזרו אליי תוך 24 שעות , הפלא ופלא חזרה אליי נציגה רק היום ב15/7 , שבוע אחרי . אם נעזוב את העניין הכספי שחוייבתי על עמלת גבייה שלא בצדק כי אפילו הודעה לא קיבלתי שלא הצליחו לגבות ממני וגם לא אמרו לי על העמלה ( גבתה על דעת עצמה בלי להגיד עוד 20 וקצת שקלים ) . רק השירות שקיבלתי שכל נציג מתחיל לתת לי רציונאלים וכל מני אמרות שירותיות של בוא ותן לי צ'אנס , אבל גם כשנתתי אז צפצפו עליי ולא חזרו אליי לתת שירות שמגיע לי בתור לקוח .עכשיו כל מה שאני רוצה זה רק להתנתק ומה הנציגה שירן שטענה שהיא בכירה במוקד קשרי לקוחות אמרה לי , " רק המנהל שלך יכול לנתק אותי " , לא רק שאני לא מתכוון לדבר עם המנהל שהיה לי שם שהבטיח לי פיצויים ברגע שעזבתי ולא ראיתי שקל מהם , אני גם איכשהו צריך לחפש אותו שם ?. אז לזכות הנציגה יאמר שהיא אמרה לי שהיא שולחת לו אימייל לגבי ניתוק , אבל אני כבר לא מאמין לשום מילה שאומרים לי הנציגים שם . בתור לקוח בזק בינלאומי של שנים לפני שעשיתי מנוי עובד , זה היה השירות הכי גרוע שקיבלתי איי פעם .
חוסר אמינות ומקצועיות סוג הנזק :
ניתוק מיידי מהשירות שלהם + החזר של העמלת הגבייה שנגבתה ממני פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה