פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים באשראי עבור שירות שלא נרשמתי אליו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי של נטויזן עד מרץ 2010. הודעתי להם שאני מסיים את המנוי לשירות אך אחת לכמה חודשים הופיע חיוב אשראי. לא הבנתי על מה ולמה.
בשיחה היום עם נציג שירות, מסתבר כי בשנת 2007 נציג שירות של החברה הציע לי להיות רשום בחינם לשירות שיחות לחו"ל.
אינני מדבר כמעט לחו"ל. הסכמתי רק כי השירות ניתן בחינם והבהרתי זאת חד משמעית לנציג השירות.
מסתבר שהחברה החליטה באופן חד צדדי לגבות תשלום עבור שירות שאיני משתמש בו, וניצלה לרעה את ההרשאה לגבות מכרטיס האשראי.
כאשר הייתי מנוי אצלם, לא הבחנתי בתוספת של 2-3 ש"ח לחיוב החדשי.
רק עם תום המנוי לספק האינטרנט, כאשר אחת לכמה חודשים הופיע חיוב ע"ס כ20 ש"ח, הבנתי שגובים ממני כספים שלא כדין.
לא הגיוני שספק יחליט באופן חד צדדי להתחיל לגבות ממון עבור שירות שניתן בחינם.
לא היה כאן חוזה כתוב או 'אותיות קטנות', רק מילה של נציג טלפוני שהציע הרשמה חינם לשירות שיחות בינ"ל. אין לי כל צורך בשירות ומעולם לא הסמתי לשלם עבורו.
אני דורש החזר רטרואקטיבי של כל הכספים שנגזלו על ידם עבור מנוי שלו הזמנתי לשיחות בין לאומיות, למשך 4 השנים האחרונות.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה