פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה, התנתקות והתחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.3.2011 התחברתי לנטוויזן לחבילה ל- 12 מגה באינטרנט. מאיש המכירות הבנתי שהוא נותן לי 3 חודשים ללא עלות ולאחריה תהיה לי עלות של 40 ש"ח בחודש ללא התחייבות.
בתחילת יוני, לפני סיום שלושת החודשים, שלחתי דרך "צור קשר" באתר נטוויזן בקשה ליצור איתי קשר ובנושא ההודעה: "התנתקות", לאחר מספר ימים שלא יצרו איתי קשר שלחתי שוב את אותה ההודעה - ושוב ללא מענה. בזמן הזה עברתי את תקופת "החינם" ולאחר מספר ימים הצלחתי ליצור קשר עם שירות לקוחות נטוויזן וגיליתי לתדהמתי שאני נמצא בהתחייבות של שנה, במחיר 89.90 ש"ח לחודש (כאשר בשוק הנוכחי של ספקיות האינטרנט ישנם מחירים של 29.90ש"ח לחודש במהירות 12 מגה וללא התחייבות כלל-כולל פירסומת של נטוויזן עצמה!) ביקשתי להתנתק (בקשתי המקורית להזכירכם שכן קיבלתי הצעה יותר טובה מה- 40 ש"ח לחודש שהוצע לי במקור והיא ללא כל התחייבות או הגבלות), נענתי בתשובה שעלי לשלם את שארית התשלומים שעומדים על כ- 1000 ש"ח!!! כמובן שהם לא קיבלו/ראו את ההודעות שלי דרך האתר שלהם (מעניין שאם הייתי משאיר הודעה שאני רוצה להתחבר לנטוויזן, תוך 48 שעות מישהו היה מתקשר אלי כבר...). ביקשתי הקפאה מיידית (לאחר שאני בהתחייבות של 3-4 שבועות בלבד) עד לבירור המצב (נטוויזן מקפיאים למשך חודש בלבד לידיעתכם...). במשך השבוע לא יצרו איתי קשר כלל! לאחר שנמאס לי לחכות להם יצרתי קשר איתם ב- 22.7.2011, שירות הלקוחות הציעה לי 69.90 ש"ח ואז 49.90 ש"ח להתחייבות לשנה ( להזכירכם איש המכירות הציע לי 40 ש"ח, ולא לשכוח את המחירים בשוק שזולים ב- 40% מ-49.90) אך אם אני רוצה להתנתק אני משלם 1000ש"ח ויהי איזו חבילה שלא אבחר. לדבריה מחלקת שימור לקוחות לא תעזור לי כי אני בהתחייבות. והאפשרות שלי היא רק לבחור חבילה לשנה במחיר המוצע או לשלם את הקנס המגוחך הזה ואילו המנהל יתקשר אלי רק כדי לגבות את החוב ולא ידבר איתי על שום נושא אחר.
בתור עובד לשעבר בתמיכה הטכנית של נטוויזן אני חייב לציין שאני מאוכזב, מתוסכל ומרגיש מרומה, מחברה שפעם עבדתי בה בהנאה גדולה והערכתי אותה ביותר. פשוט אטימות כוללנית מצידם, ללא התייחסות לכל מקרה לגופו. ממש חוסר התחשבות על גבול העושק של הצרכן.
יש לציין שבשום שלב בשיחות שלי לא הרמתי את הקול, לא קיללתי ולא צעקתי אולי זו הייתה הבעיה מלכתחילה שלא התנהגתי כמו ישראלי "אמיתי"....
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר באזוב בנוגע למנוייו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
ב08.03.2011 בחר מר באזוב להצטרף לשירותי האינטרנט של חברתינו העסקה בה בחר הינה אינטרנט מהיר במהירות 12 מגה 3 חודשים ללא תשלום וללא התחיבות . בתום התקופה מתגבשת התחיבות למשך שנה בעלות של 89.95 שח כולל מע"מ.
בתאריך ה22.07.2011 פנה מר באזוב אל מוקד שירות הלקוחות של חברתינו ,בשיחה עם נציג שירות שיקף לו את פרטי החבילה שסיכם ב8.03.2011
מר באזוב שוחח עם מנהלת בשירות הלקוחות ,לפנים משורת הדין ומתוך ראיה שירותית סוכם על שינוי החבילה לשביעות רצונו.
תגובה:
מר באזוב טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה