פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרגיל עוקץ בקו הטלפון הניתן "במתנה" ע"י חברת נטוויזין נושא התלונה:
מזרחי חי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/4 יצרו איתי קשר אנשי המכירות של נטוויזין.
שכנעו אותי לקבל במתנה לחודש קו טלפון (Voice over IP) של נטוויזין עם 3000 דקות חינם לכל היעדים כולל חו"ל.
נציגת המכירות לא ציינה דבר מעבר לעובדה שאם לא אבטל עד חודש את המנוי אצטרך לשלם חודשית דמי מנוי.
בתאריך 11/5 התקשרתי לשירות הלקוחות של נטוויזין לניתוק הקו, שם נאמר שלי שהבקשה טופלה והקו נותק. שאלתי אם צריך להגיע טכנאי לאסוף את הציוד (מודם) נאמר לי שאין צורך שטכנאי יאסוף את הציוד מכיוון שאני מנוי של נטוויזין באינטרנט.
לשאלתי אם אחויב בתשלום חודשי נאמר לי שלא.

לפני כשבועיים נוכחתי לגלות שחשבון הנטוויזין שלי תפח בעוד 75 בנוסף לחיוב האינטרנט.

מברור שעשיתי עם נציג לקוחות נאמר לי כי החיוב בגין אחזקת קו הטלפון.
הסברתי לנציגה כי ביטלתי את הקו אך לטענתה לא מתועדת השיחה וכי אני מחוייב בתשלום.
יתרה מכך, הנציגה ציינה בפעם הראשונה כי נכון לעכשיו אני בהתחייבות ל18 חודשים מאחר ולא ניתקתי את הקו בזמן ובמידה ואני רוצה להתנתק עליי לשלם קנס יציאה 18*75=1,300 ₪.

גם לאחר שהוכחתי לה שלא נעשה שימוש בקו הטלפון לאחר ניתוקו (ואף הסברתי לה שאין טלפון מחובר) היא סירבה לקבל את דעתי והציעה לי הנחה של 10 שקלים בחודש.

ביקשתי להוציא את הקלטת השיחה (עפ"י תאריך ושעה שמצאתי בפירוט השיחות שבטלפון שלי) אך לטענתה אין באפשרותה להוציא הקלטה של שיחה זו.

גם כשביקשתי את ההקלטה של השיחה בה הוצע לי המנוי סירבה . הסברתי לה כי עפ"י שיחה זו ניתן להביא בוודאות שלא נאמר לי כלל וכלל על התחייבות ל18 חודשים. יתרה מכך בשיחה זו ניתן להבין עד כמה היה ברור שאבטל את המנוי.

כשביקשתי לדבר עם מנהל טענה כי היא האחראית על שירות הלקוחות ואין אם מי לדבר יותר.
כרגע איני יודע מה לעשות היות ואם אבטל את המנוי אשלם את הקנס, אך מצד שני כרגע אני מחויב בכל חודש בתשלום נוסף של 75 ₪ שאין לי בו שימוש כלל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ויציאה מתוכנית ההתחייבות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר מזרחי בנוגע למנוייה של גב' שפרה מטרי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' מטרי הצטרפה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 14.07.2004
גב' מטרי נוהגת לעדכן את עסקתה מעת לעת.
בתאריך ה- 12.04.2011 בחרה גב' מטרי להצטרף לשירות הטלפון הביתי של חברת 013 נטוויז'ן, גב' מטרי בחרה במסלול הכולל חודש ניסיון ללא עלות ולאחר מכן התחייבות למשך 18 חודשים.
בתאריך ה- 21.07.2011 פנתה גב' מטרי לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול שירות הטלפון הביתי ממנוייה.
כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל השירות ללא החזר דמי הטבה.
גב' מטרי טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה