פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף להתחייבות ללא הסכמתנו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נציג של נטוויזן פנה לפני ארבעה חודשים לאשתי והציעה לה לקבל חבילת גלישה באינטרנט בחינם למשך 3 חודשים שלאחריהם הוא יצור איתנו קשר לבדוקהאם אנחנו מעוניינים להמשיך בהתקשרות. בפועל לא גלשנו אפילו שניה אחת באינטרנט של נטוויזן.
לפני שבוע פנה אלינו נציג אחר של החברה בהצעה לשדרג את החבילה. הסברנו לו שאין שום חבילה לשדרג כיוון שאחרי שלושה חודשים לא ביקשנו להצטרף כמנויים. לטענת נטוויזן בשיחה הראשונה הנציג אמר לנו שעלינו לבטל את המנוי, מה שלטענתו הוא שקר. ביקשנו לקבל פירוט מילולי של השיחה והחברה סירבה לספק אותו.

החברה דורשת מאיתנו להמשיך ולשם במשך שנה שלימה או לחילופין לשלם קנס יציאה עבור החודשים שנותרו בשנה.

אנחנו דורשים התנתקות מוחלטת מהחברה והחזר עבור החודשים שנגבו מאיתנו שלא כדין.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר נוסבוים נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 10.02.2011 בחרה גב' נוסבוים להצטרף לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
גב' נוסבוים בחרה בעסקה לפיה שלושת החודשים הראשונים הינם ללא עלות וללא התחייבות ולאחר מכן השירות הינו בהתחייבות למשך שנה.
פרטי העסקה נמסרו לגב' נוסבוים בע"פ ובכתב במעמד המכירה.
בתאריך ה- 18.07.2011 פנה מר נוסבוים לראשונה לחברת 013 נטוויז'ן בבקשת ביטול.
כמחווה לרצון טוב ולפנים משורת הדין בוטל שירות האינטרנט ממנוייה של גב' נוסבוים ללא גביית החזר דמי הטבה, כמו כן, השירות בוטל רטרואקטיבית החל מתאריך ה- 23.06.2011.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה