פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצהרות כוזבות , הטעיית לקוח, אי מתן שירות נושא התלונה:
סאלח נאדר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש מאי 2011 פנה אלי טלפונית נציג מכירות נטוויזן והציע לי חבילת אינטרנט כולל טלפון קווי בעלות 70 ש"ח בלבד, במקום לשלם לבזק על אחזקת קו 50 שקל לחודש. אך הנציג מחוכמתו לא הזכיר ולא טרח להגיד לי שבמידה ואעבור לנטוויזן וניהול קו הטלפון יהיה דרכם אני עדיין אשלם לבזק אחזקת קו.
יום למחרת בזק פנו אלי והודיעו לי שלא יודעתי על אחזקת הקו המתמשכת בבזק למרות המעבר לנטוויזן לכן ביקשתי שיניידו אותי בחזרה לבזק. הניוד התבצע בבזק בהצלחה אך נטוויזן לא בימעה את הניוד ועדיין חוייבתי שלושה חודשים בנטוויזן על אחזקת קו.
התקשרתי לנטוויזין ועברתי בין המחלקות השונות כ- 50 דקות, עם טרטור בוהק ועוגמת נפש ובזבוז זמן ברור מצידם, עד שמחלקת שימור נענתה לבקשתי או בכלל הצלחתי להגיע אליהם.
היום אני מנתק את 4 המנויים שיש ברשותי בנטוויזן. אך לא אסרב לקבלת פיצויי כספי והחזר על מה ששולם שווא.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה