פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת התחייבות מול הלקוח והולכת שולל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשיחתי היום עם נציג שירות בשם משה מהמחלקה העסקית, ביקשתי לאמת שמהירות הגלישה שבמנוי שלי בחברת נטוויז'ן הוא M10 מאחר וקיבלתי מכתב מבזק שמהירות הגלישה משתנה ל- 10M ADSL.
זה התחיל עוד קודם, משיחות קודמות בחודש אפריל עם נציגת השירות שמה רחל נאמר שהמסלול משתנה למהירות של M10 החל מה-01.05.11 וכך גם נכתב במכתב שבו נשלח אלי על ידה בתאריך 28 לאפריל 2011.
היום כשאר ביקשתי להתנתק הופניתי ע"י משה לנציגת המחלקה לעסקים קטנים אל הגב' ילנה, משיחה עימה עולה כי הנני מתבקשת להוסיף תשלום חודשי נוסף שמסתכם ב – 39.90 לחודש. איך יתכן?
מבחינתנו נטוויז'ן הפרה את התחייבותה בכך שכן, מבקשת לגבות מחיר נוסף לאחר שידרוג בזק לרשת ADSL למרות שהובטח שהחל מה- 01.05.2011 מהירות הגלישה הוא M10 במחיר 19.90 ₪.
ברשותי מכתב שנשלח אלי מרחל המתאר במפורט את מסלול הגלישה.
במכתב, עוד נאמר "אנו מודים על הזמן שהקדשת לשיחתנו הטלפונית" אך היום, הזמן והאנרגיה שהקדשתי לכל הבירוקרטיה הזו עלתה לי במחיר של שעת ויכוח מצד הנציגים שלא ממש טרחו להקשיב ובמיוחד מצד הגב' ילנה.
נראה בבירור כי כל כוונת החברה היא העמדת קריטריון כספי בלבד וכי אין תשומת לב לאמינות ולרמת שירות.
זוהי דרך טבעית ומקובלת להביע את אכזבתנו ואכן התאכזבנו גם מדרך הטיפול וגם מהתרמית שאליה מנסים להוליך את הלקוח כאשר ישנה אי עמידה בהתחייבות שחור על גבי לבן!!
לקוח 16206169
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בתנאי החוזה או לחילופין התנתקות ללא קנסות וללא חיוב נוסף! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של חברת "דניאל אספקה" נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. חברת "דניאל אספקה" הינה מנויה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן החל מתאריך ה-01/02/2011. החבילה בה בחר לשירות: 3 חודשי התנסות חינם במהירות 10Mb/800Kbps. הסכם המנוי ותקנון המבצע נמסרו לחברת "דניאל אספקה" בע"פ ובכתב במעמד המכירה. עפ"י תיעוד במערכת- בתאריך ה27/04/2011 ביקשה לשנות את חבילת הגלישה למהירות 5Mb/500Kbps במחיר 19.9 ₪ לחודש למשך שנה החל מה1.5.2011. עקב טעות סופר, המהירות אשר צוינה בפרטי העסקה ונשלחו בכתב הינה 10Mb/800Kbps ולא 5Mb/500Kbps כפי שסוכם במעמד הפניה. בהמשך לפנייתכם שוחחתי עם ליאת, הפונה בשם חברת "דניאל אספקה", עימה סוכם כפיתרון עדכון חבילה חדשה לשירות האינטרנט במנויים וזיכוי בהתאם, כך שיהיה לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה