פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לנתק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך השבוע האחרון התקשרתי לחברת נטויזן 5 פעמים במהלכן דיברתי עם נציג שונה בכל פעם, לאחר שאמרתי שאני רוצה להתנתק הם העבירו אותי ל"שימור לקוחות"
בכל אחד מהפעמים השיחה התנתקה במפתיע ואף אחד לא טרח לחזור.
חיכית על הקו מעל 10 דקות בכל פעם, מעבר לכך, המנוי שלי הסתיים אצלהם לפני חצי שנה והם המשיכו אותו במחיר כפול על דעת עצמם.
כספי סוג הנזק :
החזר + ניתוק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' פרי נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. הגב' פרי הינה מנויה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן החל מתאריך ה-20.12.2005. בתאריך ה24.10.2010 חודשה חבילת הגלישה במהירות 1.5MB/150KB בעלות חודשית של 19.90 ש"ח לחודש למשך חצי שנה בהתחייבות. פרטי החבילה ומחיר בתום תקופת ההתחייבות הוסברו בע"פ ונשלח מייל ברגע עדכון המבצע. עפ"י רישומינו פנייתה של גב' פרי לניתוק המנוי נתקבלה במחלקת שירות הלקוחות ב6.9.2011, ולאחר שיחה עם מחלקת שימור הלקוחות המנוי נותק כבקשתה. בשיחה עם נציג פניות הציבור בוצע זיכוי עבור חיוב יחסי של חודש ספטמבר בסך 30.45 ש"ח. בעניין ההמתנה המרובה- הנושא עבר ליידוע הגורמים הרלוונטיים בחברה במטרה לשיפור השירות. תגובה:
בכבוד רב,
פניות הציבור,
013 נטוויז'ן בע"מ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה