פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת מוצר שלא הוזמן וחיוב כרטיס האשראי בגינו. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
חיפה-מרכז אומגה, מת"מ 31905 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 30 ביוני 2011 פתחתי חשבון אינטרנט בחברת 013 נטויזן.
החשבון נפתח בעסקת קידום מכירות משולבת של חברת בזק, כאשר נטויזן היא ספקית האינטרנט ובזק ספק הטלפון הקווי. בתאריך 31 באוגוסט 2011, הגיע לביתי שליח של הדואר ומסר לי מעטפה מטעם חב' נטויזן. בתוך המעטפה גיליתי ערכת "אינטרנט סקיוריטי" של חברת "נורטון" וכן חשבונית המורה על כך שחשבוני חוייב בסכום של 312.11 ש"ח בגין ערכה זו. מעולם לא הזמנתי את הערכה הנ"ל מחברת נטויזן!!! בפניתי לשרות הלקוחות של החברה נאמר לי כי פנייתי נרשמה ושנציג המטפל בנושאים אלה יחזור אלי עם תשובה. עד היום לא קיבלתי תגובה בנושא מחברת נטויזן!
כספי סוג הנזק :
שיחזירו את כספי! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר זילברטרסט נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. מר זילברטרסט מנוי בחברת 013 נטוויז'ן החל מתאריך ה-14.6.11. החבילה בה בחר לשירות: מנוי אינטרנט מהיר הכולל ספק ותשתית ADSL במהירות 2.5MB/250KB, המחוייב באמצעות חברת בזק למשך שנה. מבדיקת תיעוד השיחה עולה כי סוכם גם על חבילת אנטי וירוס אשר מחוייבת בעסקת תשלומים דרך חברת 013 נטוויז'ן, ולאחר סיכום הדברים נשלח המוצר לבית הלקוח בדואר שליחים בצירוף קבלה על רכישת המוצר וטופס החזרת מוצר. בתאריך ה21.9.11 התקבל המוצר במשרדי החברה ובעקבות כך בוצע זיכוי כבקשת הלקוח. תגובה:
בכבוד רב,
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה