פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לניתוק עקב התחייבות שהושגה במירמה נושא התלונה:
לוין רן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי דירה לפני שבועיים ובמסגרת המעבר החלטתי לשנות את ספק האינטרנט מ013 ל012. במסגרת החבילה של 012 התנתקתי מהוט ללא שום קושי אבל 013 לא מוכנים לנתק בטענה שהתחייבתי לשנה. עכשיו אני תקוע עם תשלומים לשנה על שירות לא רלוונטי.
כספי סוג הנזק :
לנתק אותי מ 013 ולהפסיק את התשלומים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013נטוויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר לוין נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. בעלת המנוי הגב' עומרי הינה מנויה לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן החל מתאריך ה-23.11.2004. עפ"י רישומינו בתאריך ה1.8.2011 פנה נציג מטעם החברה בהצעת חידוש חבילה במהירות 2.5MB/250KB, עפ"י תיעוד השיחה סוכם על חידוש התחייבות למשך שנה, פרטי העסקה ותנאי ההתחייבות נמסרו בע"פ ובכתב באמצעות הדוא"ל. משיחתי עם מר לוין והגב' עומרי עולה כי לא הבינו את כל תנאי העסקה ולכן בחרו במקביל להצטרף לחברת תקשורת מתחרה בהתחייבות. לאור נסיבות המקרה סוכם על ביטול המנוי ללא דמי יציאה כבקשת הלקוח. תיבת מייל נוספת נשארה פעילה כבקשתו. תגובה:
בכבוד רב,
פניות הציבור,
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה