פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטוויז'ן-צירוף לתוכנית בלי אישור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר כמה שנים שאני מחובר לאינטרנט דרך חברת נטוויז'ן והתכנית האחרונה שלי התה אמורה להסתיים בסוף יולי 2011 בחשבונית שקיבלתי לחודש זה ראיתי חיובים גדולים ומוזרים ולאחר בירור עם נציג שירות הלקוחות התברר לי שצירפו אותי לתוכנית הזויה של אינטרנט ותוספים כגון אנטיוירוס וכו. לאחר בירור בביתי אף אחד לא דיבר ולא ביקש תוכנית כזאת והיא נעשתה על דעת חברת נטוויז'ן בלבד. התקשרתי לבטל את התוכנית ההזויה הזאת ואמרו לי שדיברו עם מישהו בביתי באותו יום ואין מה לעשות התחייבנו לעוד שנה ואין מה לעשות אנחנו לקוחות ותיקים של החברה וממש לא מתאים יחס כזה.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר ארנון התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.המנוי המדובר הינו על שם גב' מרינה ארנון, אימו של מר ארנון. בתאריך ה-31/07/2005 בחרה גב' ארנון להצטרף לשירותי האינטרנט המהיר בחברת 013 נטוויז'ן . בתאריך 18/07/2011 הוצע לגב' ארנון להצטרף לשירות נוסף, שירות אנטי וירוס ואנטי ספאם ושירות סינון אתרים, בעלות חודשית בסך 20 ₪ . מבדיקתי עולה כי הגב' ארנון הסכימה להצעה. בהמשך לפנייתכם נציגה מטעם החברה שוחחה עם מר ארנון שירות האנטי וירוס והאנטי ספאם ושירות סינון האתרים בוטל ממנוייה של הגב' ארנון לבקשתו וזוכתה בעבור החיוב הקודם. את שירות האינטרנט במנוייה בחרו גב' ארנון ובנה להשאיר פעיל. פנייתו של מר ארנון טופלה לשביעות רצונו. בברכה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ

תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה