פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עודף עקב בעיה בהפרדת חשבונות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/06/2011 אני ואבי מילאנו ושלחנו טופסי בקשה להעברת בעלות, מתוך כוונה כי 2 שמות משתמשים ששולמו עד אז ע"י אבי יפוצלו כך שאני אשלם על שם המשתמש שלי ואבי ישלם על שלו. עם הגעת החשבונית הראשונה הבנתי שההפרדה לא בוצעה אלא 2 המשתמשים פשוט הועברו לבעלותי ואני שילמתי על שניהם במקום על אחד (אבי היה אמור לשלם על השני). בתאריך 18/07 פניתי לנטוויז'ן (לדן מצוות אלכס) כדי שיזכו אותי על התשלום של המשתמש שלא שייך לי ויבצעו את ההפרדה סוף סוף. בקשות הזיכוי וההפרדה לא בוצעו וכך המשכתי לפנות בתאריכים 28/07, 21/08, 24/08. סה"כ יצא ששלושה חודשים (והספירה נמשכת) החשבונות לא הופרדו וחויבתי על שניהם למרות שבכל פניה נאמר לי שההפרדה בוצעה. יש לציין שבשום שלב הם לא הסכימו לזכות אותי ואמרו שזה עניין שלי ושל אבא שלי (באותה מידה זה היה יכול להיות עם אדם זר) למרות שכל הבעיה נוצרה באשמתם מכיוון שהכל בוצע לפי הטפסים שלהם וההוראות שלהם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה