פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מכרטיס אשראי ללא הצטרפות לשירות אינטרנט ע"י חברת נטויז'ן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
Moshik Gulst סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב התלונה שנשלח לחברה:
במהלך חודש אוגוסט גיליתי כי כרטיס האשראי שלי עומד להיות מחויב על-ידכם בתאריך 2/09/11 בסכום ע"ס 20.30 ₪, למרות שמזה מספר שנים אינני מקבל מכם שום שירות ואין ביני ובנכם התקשרות כלשהי.
בתאריך 30/08/11 פניתי למוקד שירות הלקוחות ודיברתי עם נציגת שירות בשם נופר לצורך בירור הנושא. הנציגה מסרה שהעניין יבורר ואם לא תימצא הקלטה או אסמכתא אחרת לרצוני בשירות שחויבתי עבורו הסכום יוחזר לי במלואו.
למרות שעד כה לא קיבלתי שום אישור מצדכם על ביצוע הפעולה שהינכם טוענים שביצעתי, חויב כרטיס האשראי שלי פעם נוספת, זאת בזמן שהמתנתי לתשובתכם בנוגע לחיפוש ההקלטה!
בתאריך 14/09/11 דיברתי עם נציגה בשם שני שהזדהתה כמנהלת קשרי לקוחות. המנהלת ניתקה אותי מהשירות אך יחד עם זאת מסרה לי שהסכום שניגבה ממני לא יוחזר לי, וזאת למרות שלא הצגתם בפני כל ראייה ואסמכתא לרצוני בשירותכם. המנהלת אף הוסיפה בחוצפתה כי יש לכם מבצעים אטרקטיביים בשבילי והיא ממליצה לי להצטרף אליכם למסלול כזה או אחר!
הנני חוזר ומדגיש שמעולם לא ביצעתי שום פנייה אליכם בבקשת שירות כלשהיא בתקופה המדוברת ודורש כי תזכו אותי באופן מיידי על כל התשלום שנגבה ממני בסך 47.22 ₪.
יש לציין שפעולה דומה של חיוב שלא ע"פ בקשתי בוצעה על-ידיכם בשנת 2008 ולאחר פניות חוזרות ונשנות וסחבת מצידכם זוכיתי על כל הסכום במלואו, זאת לאחר שהובהר לי שבעקבות תקלה במערכת הנתונים שלכם בוצע שימוש בפרטי כרטיס האשראי שלי שכבר היו במערכת משנים קודמות.
בנוסף בבירור שערכתי מסתבר שלאזרחים נוספים נגבה כסף שלא כחוק על-ידכם בדיוק באותה דרך, דבר שמעלה חשד שמדובר בפעולה לא מקרית שחוזרת על-עצמה ומטרתה הגדלת רווחיכם מלקוחות לשעבר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על הסכום שנגבה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
מר גולסט הינו לקוח בשירותי האינטרנט המהיר של חברת 013 נטוויז'ן החל מתאריך ה-30/06/2011 . בתאריך ה- 31/05/2011בחר מר גולסט להתחבר לשירותי האינטרנט של חברת 013 נטוייז'ן בעסקה אשר תנאיה:אינטרנט במהירות 2.5Mb/500Kbps במחיר 26.9 ₪ לחודש למשך שנה בהתחייבות. העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר גולסט בע"פ ובכתב במעמד המכירה. בתאריך 30/08/2011 בחר מר גולסט לבטל את שירות האינטרנט במנוייה. בהתאם לתנאי העסקה המעודכנת במנוייה . בתאריך 13/09/2011 שוחח עם מחלקת קשרי לקוחות אשר מולם סוכם על ביטול המנוי ללא החזר דמי הטבה.כמו כן מר גולסט זוכה בגין חיובים קודמים בעבור השירות.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה