פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים שלא כדין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שי פרנקו שלום.
שמי דקל איילת. בעבר נעזרתי בשירותיכם לשם גלישת ילדי באינטרנט. לפני כארבע וחצי שנים עברתי דירה מדרך אפק, כפר סירקין לרח' התפוז 25 בשכונת בלינסון, פ"ת. בנוסף הייתי מנויה לשירות חברת "הוט" והחבילה היתה משותפת. יש לציין כי אני בורה בכל הנוגע לספקי שרות אינט' וכו'. עם מעבר הדירה הסתבר כי חברת הוט לא תוכל לתת לנו שרות בשל בעיות תשתית ועל כן בוטלה ההתקשרות עמם ועם חברת נטויז'ן.
כיום אנו מקבלים שירות מחברה אחרת.
להפתעתי, היום בבוקר קיבלתי הודעת SMS כי קיים חוב מול חברתכם. מייד הרמתי טלפון ונעניתי ע"י פקידת שירות. היא בדקה ואמרה לי שהיא אכן רואה כי לא היתה גלישה כארבע וחצי שנים ושהיא מייד תעביר אותי להמשך טיפול לצורך מחיקת החוב הקיים בגין חודשיים אחרונים וטיפול בהחזר רטרואקטיבי בגין השנים בהם חוייבתי אך לא קיבלתי כל שירות.

הועברתי למח' הגביה וענתה לי בחורה מאוד לא נחמדה, אדיבה ושירותית בשם ילנה. ילנה טענה לחוב, אמרתי לה שהיא יכולה לראות שלא בוצעה כל גלישה ושאין לי חוב כי לא קיבלתי כל שירות מהם ושישנה טעות. ילנה חזרה וטענה לחוב ואמרה שאם הוא לא ישולם הוא יעבור לטיפול משפטי. ביקשתי לדבר עם אחראי מטעם חברתכם שיש לו הסמכות לטפל בנושאים אלו (היא טענה שלה אין סמכות). תשובתה של גברת ילנה היתה "מעלי זה רק עורך דין!!!!!". שוב שאלתי אם אין מעליה אחראי/מנהל שיכול לשוחח עמי שכן עם כל הכבוד, היא נציגה במח' הגביה. שוב חזרה וטענה שמעליה יש רק עורך דין.
כל זה תמוהה בעיני עד מאוד. גם אני עובדת בחברה גדולה וכאשר פונים אלי בעניין עוולות שונות אני ראשית, כאדם, מקשיבה ואף מנסה לעזור על אחת כמה וכמה לאנשים מהם נגבו כספים על שירות/מוצר שהם לא קיבלו. מהיכן עזות המצח, שרירות הלב וחוסר ההקשבה של אותה גברת ילנה? מקומה איננו בתפקיד או בחברה המספקת שירותים שכן שירותית היא לא.
בקשתי אליך היא:
1. לזכות את חובי בגין החודשים האחרונים
2. להחזיר לי רטרואקטיבית כספים ששולמו לחברתכם על אף שלא נעשה כל שימוש בשירותים שלכם.

לידיעתך, פניתי למועצה לצרכנות למח' פניות הציבור ואם יהיה צורך אני אפנה גם לעורך דין. לא מקובלת עלי תשובתה של ילנה, לא מקובלת עלי תשובתה שאין לי עם מי לדבר.
אני עובדת מאוד קשה על מנת לפרנס אותי ואת ילדי וכספי יקר לי כפי שהוא יקר לכם.

אשמח מאוד באם תחזור אלי עם מענה או פתרון אותו אתה מציע. זכותי כצרכנית לקבל תשובה רציונאלית והגיונית לפנייתי. בנוסף, אשמח לקבל תשובה בנוגע לפתרון אותו אתה מציע לעניין זיכוי אותו אני מבקשת לקבל בגין הכספים ששולמו על ידי בגין שירות אותו לא קיבלתי.

בברכת ,
דקל איילת
טלפון: 054-2424434
ביטול חוב קיים והחזר רטרואקטיבי של 5,400 ש"ח שנגבו שלא כדין פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה