פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות אנטי-וירוס שמעולם לא ביקשתי או הסכמתי לקבל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה שדרגתי את מהירות הגלישה, ולאחר שנים שבהם לא ראיתי פירוט חיובים מנטויז'ן (לא קיבלתי מעולם בדואר ולא באימייל, ורק לאחרונה הצלחתי להכנס לאזור האישי באתר...) גיליתי להפתעתי שמאז מאי 2008 אני מחויב על שירות אנטי-וירוס שמעולם לא ביקשתי. זה התחיל ב-15 ש"ח ועלה לבערך 20ש"ח בחודש, סכום מספיק קטן כדי שלא אשים לב אליו בפירוט החיובים החודשי בכרטיס האשראי.
התקשרתי לחברה וביקשתי קודם כל לנתק אותי מהשירות, דבר שנאמר לי שנעשה, וכמו כן לברר את העניין משום שאני יודע בוודאות שמעולם לא ביקשתי או הסכמתי לקבל שירות כזה ואני רוצה לקבל החזר.
נאמר לי שהבירור לוקח כ-48 שעות.
המתנתי למעלה משבוע, ומשלא חזרו אליי כמובטח מילאתי טופס באתר החברה באותו עניין, והפעם חזרו אליי.
נאמר לי שמכיוון שעבר זמן כל כך רב, אין ביכולתם להוכיח שאכן ביקשתי להצטרף לשירות, ואינם יכולים להחזיר לי את הכסף. הם אכן ראו שלא השתמשתי בשירות (איני משתמש בתיבת הדואר שלהם כלל) והם מוכנים לשלוח לי שי... כמובן שפתרון כזה אינו מקובל עליי. אם החברה בוחרת לחתום על הסכמים עם לקוחות דרך הטלפון, שומה עליה לשמור תיעוד של העסקאות עם הוכחה להסכמת הלקוח שהיא כמו חתימה. אחרת כל נציג יכול לטעון שלקוח קנה חבילה כזו או אחרת, והם הרי מתוגמלים לפי המכירות שהם משיגים כך שיש להם אינטרס. שיטת "מצליח". עצם העבודה שעבר זמן רב אין בה משום הקלה. האם נוכל שמעל בכספים לאורך תקופה ארוכה פטור מעונש משום שעשה זאת לאורך זמן במקום לגנוב פעם אחת? נהפוך הוא.
כוונתי המיידית היא להתנתק מהחברה ולאחר מכן להתחיל בהליכים משפטיים.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא + הצמדה של הכספים שניגבו במרמה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר אסנת נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. מר אסנת מנוי בחברת 013 נטוויז'ן מ4.9.2007 בשירותי האינטרנט ושיחות בינלאומיות. עפ"י תיעוד במערכות החברה עולה כי בתאריך ה-8.4.2008 בפניית נציגנו למר אסנת סוכם על שירות אנטי וירוס למחשב - תוכנה הנשלחת באמצעות קישור לדואר האלקטרוני ומופעלת באמצעותו.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם הלקוח ובשיחה עימו סוכם על זיכוי חלקי עבור השירות לשביעות רצונו.
תגובה:
בכבוד רב,
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה