פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של נטוויזן וגנבת כסף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לאינטרנט של נטויזין
כשנרשמתי הציעו לי חודש התנסות חינם לשיחות לחול ללא התחייבות
הסכמתי לחודש חינם , שבוע לפני סיום התקופה ביקשתי להתנתק מהשירות
לאחר חודש הופתעתי לגלות כי ישנו חיוב על סך 199 ש"ח
התקשרתי לנטויזין לברר על הסכום , נאמר לי כי דיברתי עם דרום אפריקה , שלא נכללת במדינות להן השיחות
אציין כי נאמר לי בשיחה שהשירות הינו לכל המדינות , המדינה היחידה שהייתי צריכה הינה דרום אפריקה בה אחי חי , ואם היה נאמר לי שהשירות לא לדרום אפריקה לא הייתי לוקחת כלל את השירות
לאחר דקות רבות של ויכוח עם האשת שירות היא הסכימה לתת זיכוי אך ורק דרך "הטבות" כלומר שלא יחזירו לי את הכסף , רק בהנחות של שירות
ובסיום השיחה נאמר לי כי החשבון נסגר ולא ילקח תשלום נוסף

לאחר כחודש הופתעתי לגלות כי נטויזין שוב !!! בפעם השניה !! גבו כסף עבור שירות שלא בוצע כלל , לא דיברתי לחול באותו החודש , ואף השירות היה מנותק בכלל
למרות ההבטחה מנציגת השירות , הגיע חיוב של 277 שקלים !!!

דיברתי עם מנהל מהשירות לקוחות והוא לא הסכים להחזיר את הכסף, הוא האשים שהייתי צריכה לבדוק לאיזה מדינות השירות , ולא מוכן להחזיר את כספי

לדעתי זוהי התנהגות שאינה הולמת חברה כה גדולה
מדובר בגזל והטעייה מכוונת !! לא נאמר בשיחה על דרום אפריקה או כל מדינה אחרת שלא נכללת , בנוסף הזיכוי הראשוני היה רק בהטבות
והכסף שנלקח חודש לאחר מכן לא ניתן בכלל !!

מדובר ב476 שנטויזין פשוט לקחו במרמה והטעיה
החודש הראשון היה במרמה , ואילו השני פשוט לקיחה מכוונת של כסף ללא שום הגיון

אני דורשת את החזר מלא של כל הכספים שנלקחו (זיכוי מלא כספי ולא בהטבות)
ובנוסף להנתנתק מהאינטרנט והשירות הגרוע של נטויזין (אגב האינטרנט שנאמר כי הוא 12 מגה לא היה כך 3 חודשים )
אני חושבת שנטויזין לא נתנו שירות ראוי כלל , שירות לקוי , אינטרנט לא במהירות הנכונה , גביית כספים שלא מגיעים להם , לקיחת כסף במרמה

והשקרים האינסופיים שאני שומעת בשיחות עם הנציגי שירות פשוט מעליבים , פוגעים וגורמים לעוגמת נפש רבה

נטויזין טוענים שהם אלטרנטיבה , שאין קאצ בחבילות שלהם
ומסתבר שהם חברה שעם הכי הרבה קאצים לא אמיתיים ורמאויות

אני דורשת במיידית את כספים בחזרה , זה פשוט לא הגיוני לקחת ככה כסף לאנשים
עוגמת נפש , עלבון , כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר פרץ התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה. המנוי המדובר הוא על שם מזל פרץ ומבדיקה עולה כי הגב' פרץ הצטרפה לשירותי הקו הביתי של 013 נטויז'ן ב6.4.2010. בתאריך ה5.7.11, לאחר שיחה עם נציגת מכירות מטעם החברה, הצטרפה הגב' פרץ בקו נוסף למבצע שכולל 1000 דקות בחודש ראשון ללא עלות ולאחר מכן "בנק" של 700 דקות בעלות חודשית. כאשר הדקות הניתנות במסגרת המבצע כוללות יעדים נבחרים בחו"ל. היעד אליו התקשרה הלקוחה הוא דרום אפריקה אשר לא נכלל בחבילת הדקות.
נציגינו יצר קשר עם הלקוחה, והוחלט לבצע זיכוי עבור השיחות שבוצעו לפנים משורת הדין.
בנק הדקות האמור בוטל כבקשת הלקוחה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה