חיבור על דעת עצמם, פעמיים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד פניות הציבור נטוויז'ן שלום.
החודש מאי 2011 התקשרתי על מנת לקבל הצעת מחיר להצטרפות לשירותי האינטרנט הביתי שלכם.
דיברתי עם בחור בשם דוד שנתן לי הצעה, אמרתי במפורש כי אני רק מברר מחיר וכרגע לא מעוניינת להתחבר כיוון שאני מנויה באינטרנט הסלולרי של סלקום.
בתום השיחה הנציג אמר לי מזל טוב לנטוויז'ן וניתק לי את השיחה
פניתי לשירות הלקוחות ולתדהמתי גיליתי שהוא חיבר אותי.
חשוב לי לציין כי הייתי בעבר מנויה של נטוויז'ן ועדיין יש לי תיבת דואר דרככם ולכן יש לכם את פרטי התשלום שלי.
כאשר ביקשתי להתנתק (מה שלעולם לא ביקשתי להתחבר) נתקלתי בנציגים שמוכנים לעשות הכל רק כדי שאני לא אתנתק ולא בצורה הטובה.
דיברתי עם לפחות 4 נציגים שהבטיחו כי תוך כמה ימים זה מתבטל, אך בפועל זה לא בוטל.
נורא חבל לי שהייתי צריכה להתחנן בפניכם על ניתוק כאשר מעולם לא ביקשתי להתחבר.
בנוסף ביקשתי להתנתק גם משירותי התיבת דוא"ל שלכם שעד היום לא נותק.
אתמול בעלי פנה אליכם לגבי בעיה בגלישה כאשר הוא לא היה מיודע שאנחנו בחברה אחרת, הנציגה, בת חן אמרה לו כי המנוי מבוטל ויש להחיות אותו.
בעלי ביקש ליצור איתי קשר כי הוא אינו מבין בגברים האלה, אכן ניסו ליצור איתי קשר כמה וכמה פעמים אך ללא מענה.
התקשרתי היום לברר ובאופן ממש לא מפתיע אותה נציגה כן צירפה את בעלי לשירותי האינטרנט שלכם, ללא הסכמה מצידו וללא זיהוי מצידו (הוא מסםר פרטי אשראי שלי ואצלכם מעודכן פרטי אשראי של אמא שלי)
לאחר שיחה מול נציגה ממש לא סימפטית שצעקה עלי, הועברתי לבחור מקסים בשם עמנואל שאכן טיפל בי וניתק אותי משירותי האינטרנט שלכם והדוא"ל.
אני מעוניינת במספרים דברים:
קודם כל אני מעוניינת לדעת מדוע בוצע 2 חיבורים ללא בקשתי וללא אישורי
התנצלות בכתב על השתלשאות האירועים הנ"ל
לוודא שאכן הנני מנותקת מכל שירות דרככם
למסור תודה לעמנואל על השירות הראוי שהוענק לי
תודה מראש
\
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות בכתב/טלפוני מבת חן ודוד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|