פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הקו הביתי של חברת נטוויזן, ללא קנס יציאה והחזר הכספים שנגבו ממני.d נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !

פניותיי הרבות אל חברת נטוויזן במייל ובטלפון להפסיק באופן מיידי את שירותי הקו הביתי טרם נענו.

להלן המקרה :

המשווקים של חברת התקשורת 013 , יצרו עמי קשר בלתי פוסק של שיחות במטרה "להעניק" לי חודש חינם קו טלפון שני בבית. לצערי בשלב מסוים הסכמתי, תוך שאני מוודא שהקו ינותק בתום החודש וללא התחייבות. בחודשיים האחרונים קיבלתי חשבונית ובה נכתב שאני מנוי לחברה ל 18 חודשים עם עלות של כ- 70 שח קבוע עבור אחזקת הקו. התקשרתי מספר פעמים להתנתק ונציגי החברה טוענים שנערכה עסקה ואין אפשרות לבטלה, אלא ביציאה עם קנס של בערך 1300 שח.



כמובן שדבר זה לא נאמר לי, לא הסכמתי להיות בהתחייבות לקו שאינני צריך כלל. לא חתמתי על חוזה ,לא היו דברים מעולם . לא קיבלתי ולא שלחתם עותק של מסמך או "חוזה" המפרט את תנאי "העסקה".

להזכירם שאני מנוי לאינטרנט של נטוויזן,טיפול כל כך לא הוגן ואולי גם סחטני, מצד החברה לא יעודד אותי, את קרוביי ומכריי, להמשיך להיות מנויים אצלם. אני פונה ומבקש לבטל את הקו , לזכות אותי בגין הגבייה המיותרת של חודשי האחזקה שהקו לא היה בשימוש.
אני מבקש להודות מאוד לאתר צרכנות הוגנת על האפשרות להסתייע בכם מול חברות ענקיות וטייקונים שאינם מייחסים כל חשיבות לפנייתו של האזרח הרגיל.

בכבוד רב

קובי רוימי
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים שנגבו והתנתקות מיידית מהקו וללא "קנסות". פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה